محاکمه مقصران مرگ 3 برادر در سد آزادی کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با ابراز تاسف از حادثه غرق شدن سه برادر و کشف یک جسد غرق شده به همراه خودرو در سد آزادی، از مسئولان شرکت آب منطقه ای خواست مقصران این حادثه را شناسایی و به دادگاه معرفی کند.
تاریخ: 30 مرداد 1400
شناسه: 78250

حادثه 24 - استاندار کرمانشاه با ابراز تاسف از حادثه غرق شدن سه برادر و کشف یک جسد غرق شده به همراه خودرو در سد آزادی، از مسئولان شرکت آب منطقه ای خواست مقصران این حادثه را شناسایی و به دادگاه معرفی کند.

هوشنگ بازوند با اشاره به حادثه غرق شدن سه برادر در سد آزادی شهرستان دالاهو، گفت: اصلا پذیرفتنی نیست که سه برادر که یکی پس از دیگری برای نجات یکدیگر وارد سد شده‌اند، غرق شوند و قطعا افراد مقصر در این ماجرا باید شناسایی شوند.

وی تاکید کرد: مدیران استان باید از هر اقدامی که منجر به مشکلات اجتماعی می شود خودداری کنند و باید مقصران این حادثه شناسایی شوند.

وی افزود: این سد باید نگهبان، فنس، تابلو و ... داشته باشد. چطور می شود سه نفر وارد سد شده و نگهبان سد بی خبر باشد و هر سه غرق شوند.

بازوند به کشف یک جسد در خودروی مغروق در این سد هم اشاره کرد وافزود: چطور می شود که یک خودرو وارد سد شده و غرق شود و نگهبان سد خبر نداشته باشد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: قطعا این حادثه مقصرانی دارد که باید شناسایی شده و به دادگاه معرفی شوند.

هفته گذشته سه برادر در سد آزادی شهرستان دالاهو غرق شدند. هنگام بیرون کشیدن پیکر آنها یک خودرو که فردی نیز درون آن جان باخته بود، کشف و بیرون کشیده شد.

در همین رابطه