پسران نوجوان قربانیان نقشه سیاه مرد بی رحم / او با تهدید چاقو نقشه اش را عملی می کرد

یکی از دستگیرشدگان طرح رعد پسر جوانی است که به اتهام زورگیری گوشی موبایل پسران نوجوان دستگیر شده است. او با تهدید چاقو گوشی آنها را سرقت می‌کرد اما 4ساعت پس از آخرین سرقت دستگیر شد. یکی از شاکیان او پسری 13ساله است که در گفت‌وگویی جزئیات سرقت را شرح داد.
تاریخ: 20 مرداد 1400
شناسه: 78029

حادثه 24 - یکی از دستگیرشدگان طرح رعد پسر جوانی است که به اتهام زورگیری گوشی موبایل پسران نوجوان دستگیر شده است. او با تهدید چاقو گوشی آنها را سرقت می‌کرد اما 4ساعت پس از آخرین سرقت دستگیر شد. یکی از شاکیان او پسری 13ساله است که در گفت‌وگویی جزئیات سرقت را شرح داد.

درباره سرقت توضیح بده. چطور شد که گوشی‌ات به‌سرقت رفت؟

من و دوستانم در نزدیکی خانه‌مان بازی می‌کردیم که مرد سارق آمد. من قبلا هم او را دیده بودم اما چون کوچه شلوغ بود جرأت نکرده بود جلو بیاید. این بار اما فقط من و دوستم در کوچه بودیم که او سراغ من آمد و یک چاقو نشانم داد و گفت که گوشی‌ات را می‌دهی یا بزنم؟ من گفتم که نمی‌دهم. او چاقویش را زیر گلویم گذاشت و گوشی را از دستم کشید.

در ادامه چه اتفاقی افتاد؟

او سراغ دوستم رفت تا گوشی او را هم سرقت کند اما من با سنگ سراغش رفتم و وقتی دید من می‌خواهم با سنگ او را بزنم فرار کرد. آن موقع می‌خواستم دنبالش بروم اما پاهایم سست شده بود و نمی‌توانستم. بعد مادرم را صدا کردم و پلیس خبر کردیم و مأموران توانستند 4ساعت بعد سارق را دستگیر کنند و گوشی‌ام را برگردانند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

در همین رابطه