مامور پلیس کیف 10 میلیاردی را به صاحبش رساند

فرمانده انتظامی استان یزدگفت: مامور وظیفه شناس پلیس ابرکوه کیف دستی حاوی اسناد و مدارک باارزش و همچنین ۱۰ میلیارد ریال چک حامل و سفته را به صاحبش بازگرداند.
تاریخ: 06 تیر 1400
شناسه: 76620

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان یزدگفت: مامور وظیفه شناس پلیس  ابرکوه کیف دستی حاوی اسناد و مدارک باارزش و همچنین ۱۰ میلیارد ریال چک حامل و سفته را به صاحبش بازگرداند.

سردار  عباسعلی بهدانی فرد  درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: استوار یکم  سعید کارگران  از ماموران انتظامی شهرستان  ابرکوه  هنگام گشت زنی در سطح شهر یک عدد کیف دستی را در کنار جایگاه سوخت پیدا می کند.

وی ادامه داد: مامور پلیس با حضور در کلانتری در کمال صحت و سلامت اداری و بدون هیچ چشم داشتی و با تلاش فراوان، صاحب کیف را شناسایی کرد.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: تمامی محتویات این کیف که شامل ۳ برگ سند کامیون، دفترچه و کارت های بانکی، کارت سوخت خودروهای سنگین، بیمه نامه، ۴ جلد دسته چک، اسناد و مدارک هویتی، کارت هوشمند خودرو و ۳ برگ چک حامل و سفته به ارزش ۱۰ میلیارد ریال بود به صاحبش تحویل داده شد.

سردار بهدانی فرد افزود: این اقدام مامور پلیس ابرکوه در امانت داری و پاک دستی در حفظ اموال شهروندان، خشنودی مالباخته و همچنین رضایت مندی بیش از پیش شهروندان از عملکرد پلیس را به همراه داشت.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: صحت عمل و امانت‌داری پلیس از اموال مردم مصداق بارز ترویج فرهنگ صداقت و امانت‌داری در جامعه است.

در همین رابطه