فروشنده فیلم‌های سیاه دستگیر شد

رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی اظهار کرد: فردی که اقدام به توزیع و انتشار فیلم‌های نامتعارف در فضای مجازی می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.
تاریخ: 29 خرداد 1400
شناسه: 76347

حادثه 24 -  رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی اظهار کرد: فردی که اقدام به توزیع و انتشار فیلم‌های نامتعارف در فضای مجازی می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ علی محمدپور، امروز شنبه ۲۹ خرداد به رسانه های گروهی گفت: کارشناسان پلیس فتای شهرستان نهبندان در رصد و بررسی شبانه روزی در  فضای مجازی، حساب کاربری مبنی بر توزیع و انتشار فیلم‌های نامتعارف را مشاهده کردند.

وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان نهبندان مالک این حساب که پسر جوانی و شاغل در خدمات کامپیوتری بود شناسایی و با هماهنگی دستور قضایی به همراه ادله‌های دیجیتالی کشف شده، به این پلیس انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات محکم و غیرقابل انکار پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و انگیزه خود را در قبال فروش و انتشار محتویات نامتعارف و کسب درآمد عنوان کرد.

رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی گفت: پرونده متهم برای سیر مراحل قضایی به دادسرا ارسال شد.

محمدپور هشدار داد خرید و فروش هرگونه فیلم و یا تصویر مستهجن و معامله محتوای خلاف عفت عمومی و نیز اشاعه‌ی فحشا و منکرات در اینترنت و فضای مجازی جرم تلقی شده و با عاملین این جرم برخوردی قاطع برابر قوانین مصوب خواهد شد.

 وی از شهروندان خواست هشدارهای پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام‌رسان‌های موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

در همین رابطه