15 سال زندان برای متجاوزی که مرده بود

متجاوز فراری که موفق شده بود پس از گریختن از دست ماموران پلیس مرگ خود را جعل کند، دستگیر و به ۱۵ سال زندان محکوم شد.
تاریخ: 23 خرداد 1400
شناسه: 76176

حادثه 24 - متجاوز فراری که موفق شده بود پس از گریختن از دست ماموران پلیس مرگ خود را جعل کند، دستگیر و به ۱۵ سال زندان محکوم شد.

به نقل از یاهو، متهم کیم آویس که به جرم تجاوز و کودک آزاری تحت تعقیب ماموران پلیس انگلیس  قرار داشت موفق شده بود تا مرگ خود را اعلام کرده و ماهها زندگی مخفیانه ای برای خود در آمریکا درست کند.

گزارش های پلیس کلرادوی آمریکا نشان میدهد که او یک مجرم جنسی در کشور انگلیس بوده که تحت تعقیب قرار داشته است اما به راحتی از انگلیس به آمریکا فرار کرده و طوری وانمود کرده که در یک حادثه مرده تا ماموران پلیس دیگر به دنبالش نباشند اما تحقیقات بیشتر کارآگاهان پلیس پرده از راز این متجاوز جنسی برداشت و او توسط ماموران پلیس کلرادوی آمریکا بازداشت و به انگلستان بازگردانده شد تا به اتهاماتش رسیدگی شود.

اطلاعات اسکاتلندیار انگلستان نشان میدهد که پسر این مرد به ماموران پلیس گفته بود که پدرش برای شنا به دریا رفته و دیگر باز نگشته اما هنگامیکه ماموران پلیس اسکاتلندیارد متوجه شدند این مرد هنگام شنا پاسپورتش را نیز  با خود برده متوجه دروغ بزرگ مرگش شده و رد او را در آمریکا دنبال کرده و در نهایت بازداشتش کردند.

در همین رابطه