دستگیری رئیس باند خرید و فروش سلاح در کرج

فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی استان، سردسته یک باند کشوری خرید و فروش سلاح و مهمات در کرج دستگیر شد.
تاریخ: 08 اردیبهشت 1400
شناسه: 74867

حادثه 24 - فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی استان، سردسته یک باند کشوری خرید و فروش سلاح و مهمات در کرج دستگیر شد.

 سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در پی اقدامات گسترده اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت عمومی استان البرز بر روی سردسته یک باند قاچاق و فروش اسلحه و مهمات در سطح کشور، در پس از تلاش چندین ماهه مأموران، مخفیگاه متهم با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی در شهر کرج شناسایی شد.

وی با بیان اینکه این متهم بسیار حرفه‌ای بوده و هیچ‌گونه ردی از خود به جای نمی‌گذاشت، افزود: در ادامه مأموران با تحت نظر قرار دادن نامبرده، محل نگهداری سلاح و مهمات او را در شهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را در حین انتقال فشنگ جنگی دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو قبضه سلاح جنگی و ۲۱۸ عدد فشنگ جنگی غیرمجاز کشف شد.

وی با بیان اینکه این متهم از طریق فضای مجازی اقدام به فروش سلاح و مهمات در سطح کشور می‌کرد، متذکر شد: تلاش برای شناسایی همدستان نامبرده در استان‌های مختلف کشور ادامه دارد.

کلمات کلیدی :
در همین رابطه