حمله سارقان شیطان صفت به زن تنها در روز سیزده بدر

پلیس پایتخت در جست‌و‌جوی 2مرد نقابدار است که با حمله به یک خانه ویلایی، زنی تنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و دست به سرقت اموالش زدند.
تاریخ: 18 فروردین 1400
شناسه: 74060

حادثه 24 - پلیس پایتخت در جست‌و‌جوی 2مرد نقابدار است که با حمله به یک خانه ویلایی، زنی تنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و دست به سرقت اموالش زدند.
ساعت 5صبح چهاردهم فروردین‌ماه بود که زنی هراسان با 110تماس گرفت و وقتی اپراتور پاسخ داد گفت:« 2سارق به خانه‌ام حمله کرده و مرا در اتاقی زندانی کرده‌اند. به سختی قفل در را شکستم و فورا به پلیس زنگ زدم.»
بعد از این تماس، تیمی از مأموران راهی آدرسی که زن جوان اعلام کرده بود شدند؛ خانه‌ای ویلایی در شمال پایتخت. زن تماس‌گیرنده گفت: همسرم برای انجام یک ماموریت کاری از تهران خارج شد و من در خانه تنها بودم. روز سیزده‌بدر داخل خانه ویلایی‌ام نشسته و سرگرم تماشای تلویزیون بودم. ناگهان صدایی از داخل حیاط شنیدم و برای سرکشی به آنجا رفتم. ناگهان با 2مرد ناشناس که نقاب به چهره داشتند روبه‌رو شدم. وحشت‌زده شروع کردم به فریاد کشیدن و کمک خواستن. اما یکی از مردان نقابدار به سمتم هجوم آورد و چاقویی روی پهلویم گذاشت. او تهدید کرد که اگر سکوت نکنم جانم را می‌گیرد. من هم از شدت ترس سکوت کردم و آنها با تهدید چاقو مرا به داخل یکی از اتاق‌ها بردند. 2مرد مهاجم با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و در اتاقی حبسم کردند. وی ادامه داد: آنها با تهدید از من خواستند تا جای پول و طلاهایم را به آنها نشان بدهم. من هم از ترس جانم جای گاوصندوق را گفتم و رمزش را در اختیارشان قرار دادم. دزدان شیطان‌صفت در را قفل کردند و درحالی‌که دست و پایم را بسته بودند مرا در اتاق رها کردند. از شامگاه 13فروردین تا ساعت 4صبح روز بعد در اتاق زندانی بودم و از ترسم جرأت نمی‌کردم تکان بخورم. پلک روی هم نگذاشتم و وقتی دیدم سرو صدا قطع شده به سختی تلاش کردم تا دست و پایم را باز کنم. قفل در را شکستم و از اتاق خارج شدم. پس از آن به پلیس زنگ زدم و در خواست کمک کردم.
با این شکایت، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شده و گروهی از مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران با دستور بازپرس جنایی تهران تحقیقات خود را برای شناسایی و بازداشت سارقان شیطان‌صفت آغاز کرده است.

در همین رابطه