مربی بوکس حمید صفت چه کسی است؟

حمید صفت، خواننده رپ که به اتهام قتل پدرخوانده اش در دادگاه کیفری محاکمه شد در جریان تحقیقات گفت در مدتی که از زندان آزاد شده با یکی از قهرمانان بوکس به طور حرفه ای تمرین می کرد.
تاریخ: 19 اسفند 1399
شناسه: 73451

حادثه 24 - حمید صفت، خواننده رپ که به اتهام قتل پدرخوانده اش در دادگاه کیفری محاکمه شد در جریان تحقیقات گفت در مدتی که از زندان آزاد شده با یکی از قهرمانان بوکس به طور حرفه ای تمرین می کرد.

حمید صفت در جلسه محاکمه که روز دوشنبه در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی مجید متین راسخ برگزار شد در پاسخ به سوالات هیئت قضایی در خصوص رشته ورزشی اش گفت: قبل از اینکه این اتفاق بیفتد بدنسازی می‌رفتم و فوتبال بازی می‌کردم. اتفاقا گاهی متوفی هم با من فوتبال می‌آمد و وضعیت قندش هم با فوتبال بهتر شده بود. بعد از اینکه از زندان هم آزاد شدم با امیر علی‌اکبری بوکس کار می‌کنم.

امیر علی‌اکبری متولد ۱۳۶۶،کشتی‌گیر فرنگی و مبارز هنرهای رزمی است . او برنده مدال طلای قهرمانی کشتی فرنگی جهان در سال ۲۰۱۰، برنز قهرمانی جهان ۲۰۰۹ و مدال طلای قهرمانی آسیا است. او در قالب ای‌سی‌ای و فدراسیون مبارزه رایزین رقابت کرده و در حال حاضر با سازمان One Championship قرارداد همکاری امضا کرده و در رقابت‌های این سازمان شرکت می‌کند. در سال ۲۰۱۳ و پس از دومین دوپینگ، اتحادیه جهانی کشتی علاوه بر علاوه بر محرومیت همیشگی وی از مسابقات این رشته، مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۳ را از او پس گرفت.

در همین رابطه