قاتل زن عمو در سرپل ذهاب دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: قاتل متواری که اخیراً در شهر کرمانشاه زن عموی خود را به قتل رسانده بود، در سرپل ذهاب دستگیر شد.
تاریخ: 27 بهمن 1399
شناسه: 72602

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: قاتل متواری که اخیراً در شهر کرمانشاه زن عموی خود را به قتل رسانده بود، در سرپل ذهاب دستگیر شد.

 روز گذشته گزارش یک فقره قتل در کمربندی غربی شهر کرمانشاه به نیروی انتظامی رسیده که پس از انجام بررسی‌های لازم مشخص شد ضارب یکی از آشنایان قاتل بوده است.

قاتل به ضرب چند گلوله متوفی که زن عمویش بوده را به قتل رسانده و خودروی وی را سرقت می‌کند.

پس از شناسایی قاتل و تلاش‌های پلیس برای شناسایی محل اختفای وی، در نهایت قاتل در شهرستان سرپل ذهاب به دام پلیس می‌افتد.

سردار علی اکبر جاویدان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از کشف جسد یک زن میانسال در حاشیه کمربندی شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این قتل به دنبال اختلافات خانوادگی رخ داده که طی آن شخصی اقدام به قتل زن عموی خود کرده و با سرقت خودروی شخصی وی متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس در ادامه و با تلاش شبانه روزی مخفیگاه قاتل فراری را در شهرستان سرپل ذهاب شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی محل اختفای وی را محاصره کردند.

 وی ادامه داد: قاتل تحت تعقیب زمانی که خود را در حلقه محاصره پلیس می‌بیند با آن‌ها درگیر اما پس از مدت کوتاهی، مقاومت وی با اقتدار مأموران انتظامی درهم شکسته و در حالی که زخمی شده بود، دستگیر می‌شود.

جاویدان از انتقال قاتل دستگیر شده به کرمانشاه خبر داد و گفت: تحقیقات تکمیلی در خصوص وقوع این جنایت ادامه دارد.

در همین رابطه