نجات قاتل از چوبه دار به حرمت امام رضا (ع)

مسئول دفتر آستان قدس رضوی شهرستان گلوگاه گفت: قاتل محکوم به اعدام، قبل از اجرای حکم به حرمت امام رضا (ع) حیات دوباره یافت.
تاریخ: 26 بهمن 1399
شناسه: 72570

حادثه 24 - مسئول دفتر آستان قدس رضوی شهرستان گلوگاه گفت: قاتل محکوم به اعدام، قبل از اجرای حکم به حرمت امام رضا (ع) حیات دوباره یافت.

میلاد قدسی گفت : یک جوان محکوم به اعدام در شهرستان گلوگاه بامداد امروز یکشنبه ۲۶ بهمن ، در محل اجرای حکم با رضایت و بخشش اولیای دم به حرمت امام هشتم ع از دار مجازات نجات یافت.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی شهرستان گلوگاه افزود : کاروان خادمان رضوی در دهه کرامت امسال، برای جلب رضایت به منزل خانواده مقتول در این شهرستان رفته و آنها هم به احترام امام رئوف حکم اعدام را 6 ماه به تعویق انداختند.

میلاد قدسی گفت : قرار بود حکم اعدام این جوان بامداد امروز به اجرا درآید، اما خانواده مقتول پنجشنبه ۲۳ بهمن در تماس تلفنی با یکی از خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) ، رضایت خود مبنی بر بخشش این قاتل را اعلام کردند.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی شهرستان گلوگاه افزود: کاروان خادمیاران رضوی نیز، جمعه گذشته ۲۴ بهمن با پرچم بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) به شهرستان گلوگاه آمده و به منزل خانواده مقتول رفته و از آنها قدردانی کردند.

 میلاد قدسی تصریح کرد: والدین مقتول صبح امروز در محل اجرای حکم حاضر شده و به احترام امام رضا علیه السلام رضایت داده تا این جوان، حیاتی دوباره یابد.

در همین رابطه