سرقت مسلحانه زن و مردی در بافت

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: زن و مردی که در قالب مسافر خودروی دوو یک شهروند سیرجانی را سرقت کرده بودند کمتر از۲ ساعت در محدوده شهرستان بافت شناسایی و دستگیر شدند.
تاریخ: 18 آذر 1399
شناسه: 70249

 حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: زن و مردی که در قالب مسافر خودروی دوو یک شهروند سیرجانی را سرقت کرده بودند کمتر از۲ ساعت در محدوده شهرستان بافت  شناسایی و دستگیر شدند.

سردار  عبدالرضا ناظری  در تشریح  این خبر اظهار داشت: در پی اعلام وقوع سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی دوو در یکی از جاده های سیرجان، بلافاصله از سوی مرکز ۱۱۰ استان، اجرای طرح مهار به پلیس این شهرستان و دیگر نقاط همجوار ابلاغ شد.

وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس شهرستان  بافت  به سبب همجواری با این شهر بلافاصله پس از دریافت پیام به صورت نامحسوس در یک نقطه از محور  رابر-بافت مستقر و موفق شدند کمتر از ۲ ساعت، خودروی سرقتی را متوقف و راننده و سرنشین آن را که یک خانم بود، دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری و تعدادی فشنگ از متهمان بیان داشت: این ۲ نفر که در بررسی های بعدی مشخص شد سوابق متعددی از سرقت در شهرهای کرمان، زاهدان و جیرفت نیز دارند در قالب مسافر از شهر کرمان سوار یک دستگاه خودروی دوو شده و در مسیر شهرستان سیرجان با تهدید راننده اقدام به سرقت خودروی او می کنند که خوشبختانه با سرعت عمل پلیس قبل از خارج شدن از محدوده این شهرستان دستگیر شدند./

در همین رابطه