پایان درمان بیماران کرونایی توسط پزشک قلابی

دادستان عمومی و انقلاب نجف‌آباد گفت: فردی که بدون داشتن مجوز اقدام به برگزاری جلسات مختلف برای درمان کرونا در فضای سربسته کرده بود، به اتهام مداخله در امور پزشکی دستگیر شد.
تاریخ: 11 آذر 1399
شناسه: 69979

حادثه 24 - دادستان عمومی و انقلاب نجف‌آباد گفت: فردی که بدون داشتن مجوز اقدام به برگزاری جلسات مختلف برای درمان کرونا در فضای سربسته کرده بود، به اتهام مداخله در امور پزشکی دستگیر شد.

به نقل از روابط عمومی دادگستری کل اصفهان، علی زارع اظهار داشت: بر اساس گزارش شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد فردی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی طی اقدامی مداخله جویانه و مخالف با توصیه‌های بهداشتی در خصوص بیماری کرونا، اقدام به برگزاری جلسات مختلف در خصوص درمان این بیماری در محیط‌های سربسته و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرده بود که مقام قضائی دستورات لازم در این ارتباط را صادر و مراتب به پلیس اطلاعات و اماکن ارسال شد.

وی افزود: طی بررسی مشخص شد مشارالیه دارای سوابق متعدد با موضوع دخالت و اشتغال در امر پزشکی بدون مجوز بوده است و پرونده جدید نیز با اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی و دخالت در امر پزشکی بدون داشتن پروانه و مجوز در شعبه دوم دادیاری دادسرا تشکیل شد.

زارعی گفت: در حال حاضر متهم با معرفی کفیل آزاد شده و پرونده در حال رسیدگی و تکمیل تحقیقات است.

در همین رابطه