شرط استقلال برای بازی با پرسپولیس

در حالی که سازمان لیگ بازی هفته هفتم پرسپولیس مقابل سپاهان را به دلیل حضور این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا به تعویق انداخته است، باشگاه استقلال نسبت به این تصمیم موضع گیری کرد.
تاریخ: 10 آذر 1399
شناسه: 69904

حادثه 24 - در حالی که سازمان لیگ بازی هفته هفتم پرسپولیس مقابل سپاهان را به دلیل حضور این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا به تعویق انداخته است، باشگاه استقلال نسبت به این تصمیم موضع گیری کرد.

پرویز مظلومی سرپرست استقلال نسبت به این تصمیم سازمان لیگ مدعی شد با توجه به حساسیت جدول و مدعی بودن هر سه تیم برای حفظ حق تیم استقلال، تنها در حالی حاضر به حضور در بازی هفته هشتم مقابل پرسپولیس هستند که بازی هفته هفتم معوقه پرسپولیس و سپاهان برگزار شده باشد چرا که در غیر این صورت، حقوق استقلال ضایع خواهد شد.

استقلالی ها که روز گذشته نیز به طور رسمی اعلام کردند در بازی مقابل پیکان در ورزشگاه قدس بازی نخواهند کرد، این روزها حسابی برای سهیل مهدی و سازمان لیگ خط و نشان می کشند و هواداران تیمشان را به یاد روزهایی می اندازند که برای دربی سوپرجام از این خط و نشان ها کشیدند اما نتیجه آن، اعلام پیروزی ۳ بر ۰ به سود پرسپولیس و از دست رفتن یک جام برای این تیم بود.

حال باید منتظر ماند و دید موضع سازمان لیگ در خصوص این درخواست استقلال چیست؟

در همین رابطه