برخورد بار کامیون با آمبولانس در تصادف زنجیره ای جاده وزوان_مورچه خورت

در جریان امدادرسانی به مصدومان تصادف زنجیره ای چند خودرو که صبح امروز در جاده وزوان_مورچه خورت اتفاق افتاد، ۲ نفر از تکنسین های اورژانس مصدوم شدند.
تاریخ: 02 آذر 1399
شناسه: 69558

حادثه 24 - در جریان امدادرسانی به مصدومان تصادف زنجیره ای چند خودرو که صبح امروز در جاده وزوان_مورچه خورت اتفاق افتاد، ۲ نفر از تکنسین های اورژانس مصدوم شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار کرد: ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه صبح امروز (یکشنبه_۲ آذرماه) تصادف زنجیره ای چند خودرو در محور جاده ای وزوان_مورچه خورت روبروی پمپ بنزین اتفاق افتاد.

منصور شیشه فروش اعلام کرد: بلافاصله بعد از اطلاع از وقوع این حادثه ۳ تیم اورژانس به محل اعزام شدند و نسبت به انتقال ۶ مصدوم به مراکز درمانی اقدام کردند.

وی خاطرنشان کرد: در جریان کمک رسانی به مصدومان ۲ نفر از تکنسین های اورژانس مصدوم شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان نیز با اشاره به وقوع این حادثه، گفت: بلافاصله بعد از وقوع این حادثه ۳ کد ۱۱۵ و یک کد هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.

عباس عابدی با اشاره به مصدومیت ۸ نفر شامل ۷ مرد و یک زن در جریان این حادثه، گفت: دو نفر از مصدومین پرسنل ۱۱۵ هستند که یکی از همکاران از ناحیه گردن و یکی از ناحیه زانو آسیب دیده اما خوشبختانه آسیب جدی نبوده و در حال درمان هستند.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان تصریح کرد: در لحظات اولیه ای که تکنسین های اورژانس از پایگاه مورچه خورت در حال امدادرسانی در صحنه حادثه بودند و به ۳ مصدم اولیه رسیدگی می کردند، کامیونی سر خورد و واژگون شده و بار پلت های فلزی که داشته به سمت آمبولانس پرتاب می شود.

وی افزود: خوشبختانه همکار ما چند ثانیه قبل از وقوع این حادثه، آمبولانس را جا به جا می کند، در غیر این صورت ممکن بود همکاران ما و تمام مصدومان حادثه کشته شده بودند.

در همین رابطه