قرعه‌کشی مرحله هفتم محصولات ایران‌خودرو برگزار شد

قرعه کشی هفتمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار شد.
تاریخ: 24 آبان 1399
شناسه: 59276

 حادثه 24 - قرعه کشی هفتمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار شد.

با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در قرعه کشی ایران خودرو، قرعه کشی هفتمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، امروز شنبه (۲۴ آبان ماه) با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی برگزار شد.

در این طرح فروش خودروی پژو ۴۰۵ SLX با قیمت ۱۰۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۱۱۰ میلیون و ۱۱۱ هزار تومان، سورن پلاس با قیمت ۱۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ دستی (پانوراما) ۱۹۹ میلیون و ۶۲۱ هزار تومان و رانا پلاس با قیمت ۱۷۹ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان با موعد تحویل ۹۰ روزه به متقاضیان فروخته می‌شود.

شرح خودرو رنگ قابل عرضه قیمت مصوب موعد تحویل
پژو 405 مشکی، نقره ای، خاکستری، سفید 1.080.613.790 حداکثر 90 روز
پژو 206 تیپ 2 آبی کاسپین، گیلاسی، خاکستری، سفید، مشکی، نقره ای 1.101.113.896 حداکثر 90 روز
سورن پلاس مشکی، خاکستری، سفید 1.885.048.713 حداکثر 90 روز
پژو 207 دستی سقف شیشه ای خاکستری، سفید، مشکی 1.996.215.327 حداکثر 90 روز
رانا پلاس قرمز دو پوششه، خاکستری، سفید، مشکی و نقره ای 1.795.166.318 حداکثر 90 روز

در مجموع در این مرحله از قرعه کشی ۳.۵۸۹.۸۹۳ نفر ثبت نام کرده اند که ۹ هزار ظرفیت و ۴۵۰۰ رزرو در نظر گرفته شده است.

در پیش ثبت نام این مرحله از قرعه کشی ۴.۰۲۹.۰۶۸ شرکت کردند که ۱۱۷.۱۴۱ قبل از شروع قرعه کشی انصراف داده اند.

نام خودرو ظرفیت تعداد متقاضی رزرو
پژو ۴۰۵ ۲۰۰۰ ۱.۲۰۴.۰۹۷ نفر ۱۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۵۰۰ نفر ۹۲۴.۸۰۵ نفر ۷۵۰ نفر
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ۳۰۰۰ ۷۷۳.۹۲۵ نفر ۱۵۰۰
رانا پلاس ۱۵۰۰ نفر ۱۹۹.۱۶۶ نفر ۷۵۰ نفر
سورن پلاس ۱۰۰۰ نفر ۴۶۹.۹۰۰ نفر ۵۰۰ نفر

پس از مشخص شدن برندگان قرعه کشی به آن‌ها از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد و ۱۲۰ ساعت زمان برای تکمیل وجه در نظر گرفته شده است.

رحمانی معاون فروش ایران خودرو در خصوص علت ممانعت از اعلام ظرفیت محصولات قبل از برگزاری قرعه کشی، گفت: علت اینکه ظرفیت اعلام نمی‌شود، به این دلیل است که مسابقه‌ای بین مردم ایجاد نشود و مردم بر اساس علاقه خودرو را ثبت نام کنند.

او گفت: اگر ظرفیت را اعلام کنیم مردم دیگر به علایق خود توجه نخواهند کرد و بر اساس ظرفیت اقدام به خرید می‌کنند.

در همین رابطه