مادر و دختر کشتار خانوادگی راه انداختند

مادر و دختر قاتلی که ۵ تن از اعضای خانواده شان را به قتل رسانده بودند به حبس ابد محکوم شدند.
تاریخ: 08 مهر 1399
شناسه: 57756

حادثه 24 - مادر و دختر قاتلی که ۵ تن از اعضای خانواده شان را به قتل رسانده بودند به حبس ابد محکوم شدند.

به نقل از کرایم، متهمان شانا سلنا ۴۷ ساله ودخترش دومینیکن ۲۱ ساله محکوم شدند که ۵ تن از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده و به قتل هر ۵ تن اعتراف کرده اند به همین دلیل با اتهام قتل درجه اول روبروهستند این در حالی است که قاضی پرونده بیمار روانی بودن هر دو متهم را تائید کرده است.

بنا بر گزارش های پلیس پنسیلوانیا تمامی قربانیان از بستگان قاتلان بوده که ۲ تن از آنها نیز فرزند شانا  مادر سنگدل بوده اند.

اطلاعات پلیس نشان میدهد که در ۲۳ فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی شانا با همدستی دختر خود  دو فرزند دیگرش به نام های ناایرا اسمیت۲۵ ساله و دامون ۱۳ ساله را کشته سپس سراغ خواهر خود و ۲ خواهرزاده های دوقلویش رفته و آنها را نیز خفه کرده است.

بنا بر داده های قاضی پرونده اگر متهمان به عنوان بیمار روانی شناخته نشده بودند با حکم اعدام روبرو می شدند اما به دلیل بیماری روانی حکم تخفیف حبس ابد را دریافت کرده اند.

پزشکی قانونی نیز تائید کرد که همه قربانیان بر اثر خفگی جان سپرده اند. این زن قاتل و دخترش پس از دستگیری به ماموران پلیس اعتراف کردند که هر ۵ قربانی خود خواهان مرگشان بوده اند و به همین دلیل آنها را کشته اند

در همین رابطه