مرگ قاچاقچی جوان با خوردن هروئین/ او از ترس پلیس دست به این کار زد

جوانی 21 ساله در هنگام دستگیری در عملیات مأموران پلیس در یکی از محله های شهرستان اراک، مواد مخدر صنعتی همراه خود را بلعید و پس از دقایقی بر اثر وخامت جسمی، در مسیر بیمارستان جان خود را از دست داد.
تاریخ: 19 شهریور 1399
شناسه: 57069

حادثه 24 - جوانی 21 ساله در هنگام دستگیری در عملیات مأموران پلیس در یکی از محله های شهرستان اراک، مواد مخدر صنعتی همراه خود را بلعید و پس از دقایقی بر اثر وخامت جسمی، در مسیر بیمارستان جان خود را از دست داد.

بر اساس اعلام پلیس، سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک در این‌باره گفت: با اعلام گزارش های مردمی به مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر خرید فروش مواد مخدر در یکی از محله های شهر اراک، با هماهنگی انجام شده با دستگاه قضائی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با مراقبت های نامحسوس ماموران انتظامی در این محل، راکب و ترک نشین موتورسیکلتی که از فروشندگان سابقه دار مواد مخدر بودند در هنگام فروش مواد مخدر مشاهده شدند و زمانی که ماموران انتظامی قصد دستگیری آنها را داشتند، هر دو نفر بر خلاف جهت تردد وسایل نقلیه از محل مذکور متواری می شوند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: پس از طی کردن مسافتی، موتورسیکلت به زمین خورد که در این هنگام، ترک نشین آن که جوانی 21 ساله بود، بلافاصله از ترک موتور پیاده شده و شروع به فرار می کند.

سرهنگ مختاری ادامه داد: تیم گشت پلیس بلافاصله به تعقیب این فرد پرداخته و پس از دقایقی این فرد دستگیر و مقدار شش بسته کوچک ماده مخدر از نوع شیشه از او کشف شد و متهم نیز برای سیر مراحل قانونی از سوی گشت خودرویی به یگان انتظامی منتقل می شود.

 فرمانده انتظامی شهرستان اراک خاطر نشان کرد: در نزدیکی یگان انتظامی، مأموران انتظامی که متوجه وخامت حال متهم می شوند بلافاصله با اورژانس تماس می گیرند که با توجه به نزدیکی واحد اورژانس، کادر درمانی در محل حاضر شده و پس از معاینات اولیه متوجه می شوند که او بر اثر بلعیدن دو بسته کوچک هروئین دچار خفگی شده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: بلافاصله بسته های مواد مخدر از مسیر تنفس این فرد خارج و مصدوم به مرکز درمانی انتقال داده شد ولی به علت وخامت جسمانی، خود را از دست داد.

در همین رابطه