دکتر یوسف رهبری پزشک مراغه ای قربانی کرونا شد

یک متخصص بیهوشی بر اثر ابتلا به کرونا در مراغه، جانش را از دست داد.
تاریخ: 15 شهریور 1399
شناسه: 56845

حادثه 24 - یک متخصص بیهوشی بر اثر ابتلا به کرونا در مراغه، جانش را از دست داد.

دکتر یوسف رهبری، متخصص بیهوشی و شاغل در بیمارستان مراغه روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست.

در پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز آمده است:

بنام خداوند بخشنده مهربان

با سلام وعرض ادب خدمت همکاران مسئولیت پذیری که لحظه ای از خدمت به مردم غافل نیستند.

در ایام دلنگرانی از خبر ابتلا تعدادی دیگر از مدافعین سلامت به ویروس کرونا، همزمان با مشاهده رفتارهای تأسف بار جمعی بی توجه به سلامت مردم، که قطعا در انتشار ویروس نقش آفرین هستند، شنیدن خبر ناکامی در حفظ حیات تلاشگری دیگر از مدافعان سلامت استان، همه ما را متأثر کرد.

همکار خوش اخلاق و مخلص وکم ادعا جناب آقای دکتر یوسف رهبری که بیش از سه دهه از عمر ارزشمند خودرا در مسیر یادگیری طب عمومی و تخصص بیهوشی وسپس خدمت در مناطق مورد نیاز سپری نمودو در ایام مبارزه با کرونا نیز صادقانه در خدمت مردم عزیز مراغه بودند، پس از مدتها بستری ومداوا نهایتاً مغلوب کرونا شده و به سوی ابدیت پر کشیده ورخت شهادت پوشیدند.

اینجانب، این ضایعه جبران ناپذیر را به همسر محترمه، فرزندان برومند، منسوبین، جامعه پزشکی ومخصوصاً همکاران گرامی دانشکده علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی مراغه تسلیت عرض نموده وغفران الهی به آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل برای بازماندگان محترم از درگاه ربوبی مسئلت مینمایم.

بی شک، حداقل خواسته جامعه سلامت از مردم فهیم، رعایت پروتکلهای ابلاغی است تا هر روز شاهد محرومیت جامعه از این سرمایه های ملی که عمر خودرا درکسب مهارتهای لازم برای خدمت به مردم صرف نموده اند نباشیم.

یادش جاوید باد.

چهاردهم شهریور ۱۳۹۹

دکتر صومی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی تبریز

در همین رابطه