گیر کردن کارگر نانوایی در دستگاه خمیرگیر

یک کارگر نانوایی که به هنگام کار با دستگاه خمیر گیر در میان این وسیله گرفتار شده بود توسط آتش نشانان نجات پیدا کرد.
تاریخ: 31 تیر 1399
شناسه: 54847

حادثه24- یک کارگر نانوایی که به هنگام کار با دستگاه خمیر گیر در میان این وسیله گرفتار شده بود توسط آتش نشانان نجات پیدا کرد.

وقوع این حادثه ساعت ۰۵:۴۰ دقیقه بامداد دیروز توسط کارگران نانوایی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تهران اطلاع داده شده و در خواست کمک فوری شد که بی درنگ با هماهنگی ستادفرماندهی این سازمان، آتش نشانان ایستگاه ۸۱ و گروه امداد و نجات ۶ به محل حادثه واقع در عبدل آباد، خیابان احد رهسپار شدند.
عزیز صالحی معاون فرمانده آتش نشانان ایستگاه ۸۱ در این خصوص اظهار داشت: یک کارگر ۲۰ ساله نانوایی صبح دیروز با دستگاه خمیرگیر سرگرم کار بود که ناگهان بر اثر بی احتیاطی به داخل تشتک دستگاه کشیده و در داخل آن بدام افتاد، به نحوی که به هیچ وجه قادر به خروج از داخل دستگاه نبود.
وی اضافه کرد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از قطع جریان برق دستگاه، با استفاده از ابزار مخصوص نجات اقدام به برش متعلقات دستگاه کرده و فرد محبوس شده را از داخل تشتک دستگاه بیرون آورده و نجات دادند.
صالحی در ادامه ابراز داشت: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از خارج کردن فرد محبوس شده از داخل دستگاه، این شخص را جهت مداوا به عوامل اورژانس تحویل دادند.
گفتنی است علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان این سازمان در دست بررسی است.

در همین رابطه