وکیل متهمان اعتراضات آبان: درخواست اعاده دادرسی می دهیم

مصطفی نیلی گفت: برای اجرای حکم بایستی تشریفات قانونی طی شود که هنوز اقدامی برای آن انجام نشده است و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی نظیر اعاده دادرسی و ماده ۴۷۷ تقاضای توقف اجرای حکم و نقض رای را خواهیم داشت.
تاریخ: 25 تیر 1399
شناسه: 54584

 حادثه 24 -مصطفی نیلی گفت: برای اجرای حکم بایستی تشریفات قانونی طی شود که هنوز اقدامی برای آن انجام نشده است و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی نظیر اعاده دادرسی و ماده ۴۷۷ تقاضای توقف اجرای حکم و نقض رای را خواهیم داشت.

مصطفی نیلی وکیل سه متهم حوادث آبان‌ماه در صفحه شخصی خود در توییتر از تازه‌ترین اقدامات وکلای این پرونده خبر داد.

نیلی در توییتر نوشت: «امروز پیرو تعیین وقت قبلی و با مساعدت اجرای احکام برای مطالعه پرونده موکلین به دادسرای ناحیه ۳۳ رفتیم و شروع به مطالعه پرونده کردیم. پرونده براساس تشریفات آیین دادرسی کیفری به اجرای احکام فرستاده شده است.»

وکیل متهمان حوادث آبان‌: تقاضای نقض رای می‌دهیم

او در ادامه افزود:‌ «برای اجرای حکم بایستی تشریفات قانونی طی شود که هنوز اقدامی برای آن انجام نشده است و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی نظیر اعاده دادرسی و ماده ۴۷۷ تقاضای توقف اجرای حکم و نقض رای را خواهیم داشت.»

گفتنی است مرکز رسانه‌ای قوه قضاییه ساعتی پیش خبر داد «ممکن است فرایند قانونی اجرای احکام، دادرسی‌های فوق‌العاده مانند اعمال ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری چه در این پرونده و چه در سایر پرونده‌ها نتیجه پرونده را توأم با تغییر کند» اما تاکنون درخواستی از جانب وکلای متهمین واصل نشده است.

در همین رابطه