کشته شدن جوان 24ساله در درگیری/ قاتل کمتر از 2 روز دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا از دستگیری قاتل جوان ۲۴ ساله در این شهرستان خبرداد.
تاریخ: 10 تیر 1399
شناسه: 33860

حادثه24- فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا از دستگیری قاتل جوان ۲۴ ساله در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ اکبر سجادی اظهارکرد: عصر هشتم تیرماه خبر یک نزاع میان چند جوان در یکی از روستاهای شهرستان آق قلا به پلیس ۱۱۰ واصل شد.

سجادی ادامه داد: با حضور ماموران پلیس در محل، مشاهده شد جوانی ۲۴ ساله به ضرب چاقو از ناحیه قلب به شدت مجروح و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده است که متاسفانه به علت جراحات وارده فوت می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا بیان کرد: اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری قاتل آغاز شد و سرانجام ماموران با انجام اقدامات فنی واطلاعاتی و با بکارگیری از شیوه های پلیسی در کمتر از ۴۸ ساعت مخفیگاه قاتل متواری را شناسایی کردند.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با تشکیل اکیپی به همراه کارکنان پلیس اطلاعات و پاسگاه آق آلتین به محل اعزام و قاتل عرصه را بر خود تنگ دیده و خود را به ماموران تسلیم و به ارتکاب قتل عمد بدلیل اختلافات شخصی با مقتول اقرار کرد.

سجادی گفت: اختلافات قبیله ای عموما ریشه در مسائل جزئی و کوچکی دارند که به راحتی با گفتگو و از خود گذشتی قابل حل هستند که وظیفه بزرگان و ریش سفیدان قبایل این است که جوانان و نوجوانان منطقه را که سرشار از غرور کاذب هستند به آرامش دعوت کرده تا این گونه اختلافات و مسائل جزئی را با بی تدبیری شعله ور نکنند.

در همین رابطه