برکناری جلیل مالکی از دانشکده حقوق دانشگاه آزاد

3 روز مانده به برگزاری انتخابات هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با صدور حکمی سرپرست جدید دانشکده حقوق واحد تهران مرکزی را منصوب و جایگزین دکتر جلیل مالکی کرد.
تاریخ: 03 تیر 1399
شناسه: 33509

حادثه 24 -  3 روز مانده به برگزاری انتخابات هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی با صدور حکمی سرپرست جدید دانشکده حقوق واحد تهران مرکزی را منصوب و جایگزین دکتر جلیل مالکی کرد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سیدمحمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی با صدور حکمی، علیرضا شمشیری را به‌عنوان سرپرست دانشکده حقوق واحد تهران مرکزی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: جناب آقای دکتر علیرضا شمشیری، عضو محترم هیأت علمی واحد تهران مرکزی، با توجه به مراتب تعهد و سوابق علمی و تجارب ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به‌عنوان «سرپرست دانشکده حقوق واحد تهران مرکزی» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره گیری شایسته از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود و بالقوه و سرمایه‌های انسانی دانشکده به گونه‌ای برنامه ریزی نمایید که منتج به تحقق مأموریت‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده گردد. ایجاد زمینه‌های ارتباطی مناسب استاد و دانشجو، هماهنگی و همکاری مؤثر با حوزه‌های ستادی و بسترسازی مناسب در جهت ارتقای ارزش‌های دینی و انقلابی در مجموعه کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان گرامی از اهم وظایف تعریف شده جناب‌عالی می‌باشد.

امیدوارم با توکل به خداوند قادر و متعال، در انجام امور محوله موفق باشید.

آقامیری در نامه‌ای جداگانه، از تلاش‌ها و زحمات جلیل مالکی عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و رئیس سابق این دانشکده، در مدت ریاست دانشکده حقوق واحد تهران مرکزی تقدیر و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

در همین رابطه