تصادف مرگبار در جاده خلخال به اسالم

وقوع حادثه خونین رانندگی در جاده ارتباطی خلخال به اسالم موجب جان باختن ۲ تن و مصدومیت چهار نفر دیگر شد.
تاریخ: 24 خرداد 1399
شناسه: 33082

حادثه24- وقوع حادثه خونین رانندگی در جاده ارتباطی خلخال به اسالم موجب جان باختن ۲ تن و مصدومیت چهار نفر دیگر شد.

این حادثه بامداد  شنبه در حوالی روستای مجره از توابع بخش مرکزی خلخال رخ داد و بر اثر شدت برخورد سواری پژو با نیسان وانت ۲ تن از سرنشینان خودروها جان باخته و چهار نفر دیگر بشدت مصدوم و به بیمارستان انتقال یافتند.

رییس اورژانش دانشکده علوم پزشکی خلخال گفت: مصدومان حادثه با استفاده از چند دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و جمعیت هلال احمر خلخال به بیمارستان امام خمینی این شهرستان انتقال یافتند و تحت درمان قرار گرفتند.

جواد فتحی افزود: این حادثه سومین حادثه رانندگی منجر به فوتی و مصدومیت سرنشینان خودروها در طول ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های ارتباطی این شهرستان است که بر اثر وقوع آنها ۲ نفر کشته و هشت نفر مصدوم و راهی بیمارستان خلخال شده‌اند.

وی همچنین از واژگونی یک دستگاه تراکتور در روستای بفراجرد این شهرسنتان خبر داد و گفت: این حادثه نیز دومین حادثه رانندگی واژگونی تراکتور در طول پنجروز اخیر در این منطقه است .

رییس اورژانس دانشکده پزشکی خلخال بیان کرد: این حادثه روز گذشته در جاده ارتباطی روستای بفراجرد از توابع بخش مرکزی شهرستان خلخال اتفاق افتاد و  راننده مصدوم  تراکتور پس از انجام اقدامات اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره)خلخال منتقل شد.

در همین رابطه