بهزیستی خراسان رضوی از مهلا، مادر کودک‌ آزار شکایت کرد

غلامحسین حقدادی معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی گفت: این نهاد به‌عنوان یکی از متولیان مقابله با کودک‌آزاری، از مهلا، مادر کودک‌آزار مشهدی، شکایت کرد.
تاریخ: 19 خرداد 1399
شناسه: 32890

 حادثه 24 - غلامحسین حقدادی معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی گفت: این نهاد به‌عنوان یکی از متولیان مقابله با کودک‌آزاری، از مهلا، مادر کودک‌آزار مشهدی، شکایت کرد.

او افزود: از زمان بازداشت این مادر و پس از دستور قاضی مبنی بر انتقال او به زندان، کارشناسان ما گفت‌وگویی با او نداشته‌اند، اما مددکاران زندان و کارشناسان روان‌شناسی مستقر در آنجا، با او مصاحبه کرده‌اند که ما درخواست خود را برای دسترسی به مشروح آن مصاحبه تقدیم دادگستری کرده‌ایم تا پرونده خود را تکمیل کنیم.

معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: دیداری با کودک نداشته‌ایم و هنوز تا سرفصل ملاقات روان‌شناختی بعدی ما با او زمان وجود دارد. البته وضعیت کودک اورژانسی نیست و از راه دور امکان کنترل و بررسی دارد.

 حقدادی بیان کرد: همکاران ما در بهزیستی مشهد با کودک ارتباط مستمر دارند و گزارش آن را اعلام می‌کنند. واحد حقوقی بهزیستی خراسان رضوی در حال تنظیم شکایت برعلیه مادر است تا علاوه بر پرونده‌ای که اکنون گشوده شده است، درخواست ما به‌عنوان مدعی‌العموم حمایت از کودک نیز به جریان بیفتد. از آنجا که این پرونده اکنون به‌عنوان جرمی در فضای مجازی بررسی می‌شود، هدف از شکایت بهزیستی این است که دستگاه قضایی را متوجه آسیب واردشده به کودک بکنیم.

او تصریح کرد: جلسه اول دادگاه برگزار شده است و تلاش می‌کنیم شکایتمان را به دومین جلسه رسیدگی به اتهامات این مادر برسانیم.

در همین رابطه