آزادی گروگان بیرجندی در کمتر از 2ساعت

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ۶ آدم‌ربا در عملیات غافلگیرانه پلیس در بیرجند دستگیر و گروگان ۲۴ ساله در کمتر از ۲ ساعت آزاد شد.
تاریخ: 18 خرداد 1399
شناسه: 32825

حادثه24- فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ۶ آدم‌ربا در عملیات غافلگیرانه پلیس در بیرجند دستگیر و گروگان ۲۴ ساله در کمتر از ۲ ساعت آزاد شد.

سردار مجید شجاع افزود: سحرگاه دیروز تعدادی از افراد با مراجعه به منزل فردی در شهرستان سرایان، وی را با تهدید ربودند و به نقطه نامعلومی منتقل کردند.

وی ادامه داد: بلافاصله با اطلاع موضوع به پلیس، تیم‌های ویژه رهایی گروگان موضوع را به صورت ویژه پیگیری کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: بررسی‌های مأموران پلیس حاکی از این بود که آدم ربایان به طرف شهرستان بیرجند حرکت کرده‌اند که موضوع به تیم‌های گشت کنترلی ۱۱۰ اعلام شد و مبادی ورودی و خروجی شهرها کنترل شد.

سردار شجاع اظهار داشت: یکی از تیم‌های گشت نامحسوس مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان جنوبی به سه خودروی پژوی متوقف شده در میدان فرودگاه بیرجند مشکوک شدند.

وی تصریح کرد: با پشتیبانی عملیاتی مأموران یگان امداد، بعد از بررسی کمتر از ۲ ساعت از وقوع آدم‌ربایی، خودروها توقیف و ۶ آدم‌ربا دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران گروگان ۲۴ ساله را در یکی از خودروها شناسایی کردند که خودروها و ۶ متهم آدم‌ربا توقیف و دستگیر و به مقام قضایی معرفی شدند.

وی یادآور شد: در تحقیقات اولیه پلیس، انگیزه آدم‌ربایان مباحث مالی مطرح شده است که تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

در همین رابطه