گوسفندان تریاکی به مقصد نرسیدند

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: مقدار ۳۰ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در کامیون خاور حامل دام، از سوی پلیس مبارزه با موادمخدر زنجان کشف و ضبط شد.
تاریخ: 09 اردیبهشت 1399
شناسه: 31169

حادثه24- جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: مقدار ۳۰ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در کامیون خاور حامل دام، از سوی پلیس مبارزه با موادمخدر زنجان کشف و ضبط شد.

سرهنگ ایرج خانی‌پور صبح امروز (۸ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ماموران مبارزه با موادمخدر استان زنجان در آزادراه زنجان - قزوین به یک دستگاه خاور حامل دام، مشکوک شده و به منظور بررسی، این خودرو را متوقف کردند.

وی تصریح ‌کرد: ماموران وقتی متوجه دست‌پاچگی راننده شدند، کامیون را پس از هماهنگی با مقام قضایی، مورد بازرسی قرار داده و موفق به کشف این مقدار موادمخدر شدند.

خانی‌پور افزود: در این رابطه، راننده کامیون خاور به ‌عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی استان زنجان معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه بر اساس قانون و مقررات، خودروهای حامل موادمخدر از سوی پلیس توقیف می‌شوند، خاطرنشان کرد: به همین علت، خودروی کامیون پس از تخلیه گوسفندان به پارکینگ منتقل شد. 

در همین رابطه