عامل حیوان آزاری در فارس به مراجع قضایی معرفی شد

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست فارس در خصوص فیلمی از صحنه شکنجه یک قلاده سگ و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی گفت: این فرد حیوان آزار شناسایی و با طرح شکایت از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس به مراجع قضایی معرفی شده است.
تاریخ: 23 بهمن 1398
شناسه: 29445

حادثه 24 - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست فارس در خصوص فیلمی از صحنه شکنجه یک قلاده سگ و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی گفت: این فرد حیوان آزار شناسایی و با طرح شکایت از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس به مراجع قضایی معرفی شده است.

مجتبی شکرانه؛ فرمانده یگان حفاظت محیط زیست فارس روز چهارشنبه اعلام کرد: در این فیلم ، فردی  سگ اهلی را با چوب دستی مورد ضرب و جرح قرار می دهد.

وی ادامه داد : به رغم این که  حوزه وظایف این سازمان به حفاظت از حیات وحش محدود است اما با پیگیری های به عمل آمده از طریق یگان حفاظت محیط زیست کشور و استان فارس و طرح شکایتی از طرف این اداره کل، فرد خاطی شناسایی و پرونده وی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

شکرانه افزود:با هماهنگی مقام قضایی و با همکاری پلیس پیشگیری و پس از چندین بار مراجعه به آدرس محل سکونت فرد متخلف برای دستگیری او اقدام شده و با تتوجه به اینکه این فرد متورای شده  هنوز موفق به دستگیری وی نشدیم.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست فارس اظهار داشت:با توجه به اینکه فرد مذکور کلیپ عذر خواهی هم در این باره منتشر کرده، با این حال، ما همچنان پیگیر موضوع بوده و فرد متخلف در حال پیگرد قانونی است .

شکرانه همچنین بیان داشت : بنابر گزارش منابع محلی افرادی نیز ، با جعل عنوان مامور محیط زیست به محل مراجعه و سگ مصدوم را تحویل گرفته اند که این موضوع نیز تحت پیگیری است.

در همین رابطه