اخبار حوادث امروز (30 مهر 98) از مرگ دختر سفیر ایران در روسیه تا اعلام نظر کارشناسی در پرونده نجفی

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (30 مهر 98) را بازخوانی می کنیم.
تاریخ: 30 مهر 1398
شناسه: 26459

زن و شوهر جوان پسر نوجوان را بخاطر طلب شان گروگان گرفتند

با تلاش و پیگیری کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی نوجوان 15 ساله به صورت صحیح و سالم از چنگال آدم ربایان رها شد.

 

خلبان ای تی آر مقصر سقوط در دنا نبود

20 ماه پس از سقوط هواپیمای ای تی آر شرکت آسمان در ارتفاعات دنا تازه ترین یافته های تیم کارشناسی نشان می دهد که خلبان هواپیما کمترین قصور را داشته و بیشترین سهم از قصور متوجه شرکت آسمان و سازمان هواپیمایی کشوری است. در این فیلم جزئیات تازه ای از این حادثه را می بینید.

 

حکم جعبه سیاه بابک زنجانی صادر شد / چه مجازاتی در انتظار زیباحالت است؟

سخنگوی قوه قضائیه گفت: حکم پرونده جعبه سیاه بابک زنجانی صادر شد.

 

مقصران آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه زاهدان چه کسانی بودند؟

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: هیات بدوی رسیدگی به تخلفات کارکنان آموزش و پرورش استان برای متخلفان فرهنگی حادثه آتش سوزی پیش دبستانی اسوه حسنه زاهدان رای صادر کرد.

 

گفتگو با دختر نوجوانی که از سوی پدرش مورد آزار و اذیت قرار می گرفت

یک پدیده ی شوم و نامطلوب جهانیه متاسفانه چه در کشور ما چه در سایر کشورهای دنیا قربانیان این گونه تجاوز ها برای حفظ آبرو معمولا در قبال این جنایت سکوت می کنند. در این فیلم گفتگویی تلخ با دختری که از سوی پدرش مورد آزار و اذیت قرار می گرفت را ببینید.

 

دستگیری جوانی که 2 هزار مرتبه مزاحم 110 شده بود + جزئیات

پلیس فتا در بندرعباس مزاحم تلفنی که 2000 بار با سامانه 110 تماس گرفته بود، دستگیر کرد.


مرگ دختر سفیر ایران در روسیه؛ سکته مغزی یا خودکشی

در حالی که سفارت ایران در روسیه از مرگ دختر سفیر ایران در مسکو به دلیل سکته مغزی خبر می دهد، یکی از خبرگزاری های روسیه علت مرگ وی را خودکشی اعلام کرد.

 

شادی بعد از گل مهدی ترابی و ادامه حاشیه هایش

اعتقاد به آزادی بیان تا آنجا که فقط موافق نظر ما حرفی زده شود، یعنی دیکتاتوری. در نظام ساخته‌شده توسط دیکتاتور، شما حق دارید نظر موافق خود با او را در نهایت آزادی، بیان کنید اما اگر نظر مخالفی بیان کنید، با ابزارهای مختلف سرکوب می‌شوید؛ حالا این دیکتاتور می‌تواند شاه باشد یا پدر یک خانواده یا جریانی که در مقام حرف، از آزادی و دموکراسی دفاع می‌کند.

 

 

ناگفته های شهادت محافظ احمدی نژاد در سوریه

محافظ سابق محمود احمدی نژاد که به صورت داوطلبانه به سوریه رفته بود به دلیل هدف قرار گرفتن از ناحیه سر به شهادت رسید. شهادت او زمانی اتفاق افتاد که سر او روی پاهای برادرش بود. در این گزارش ناگفته هایی از شهادت عبدالله باقری را بخوانید.

 

جنجال گوشت‌های لاکچری که کیلویی یک میلیون تومان است

رئیس انجمن صنفی گاوداران معتقد است که گوشت های به اصطلاح لاکچری همان گوشت ویل (گوشتی که گوساله آن تنها منبع تغذیه‌اش شیر است) و  از طرف دیگر برخی عرضه کنندگان معتقدند دام با گرفتن ماساژ عضلانی، گوشتی با بافت لطیف و ساختاری مناسب در اختیار آنها قرار می‌دهد؛ که این امر باعث افزایش قیمت تا کیلویی یک میلیون تومان می شود.


دستگیری 28 نفر در پرونده فروش سوالات کنکور

رییس پلیس پایتخت از دستگیری 28 نفر در پرونده فروش سوالات کنکور خبر داد. وی همچنین گفت : در ادامه تلاش های پلیس 300 هزار قلم داروی قاچاق و تقلبی نیز در پایتخت کشف شد.


شهرام جزایری به 7 سال حبس محکوم شد

سخنگوی قوه قضاییه محکومیت قطعی شهرام جزایری به ۷ سال حبس خبر داد.

 

مجازات سنگین بخاطر آزار و اذیت پسر همسایه

پسر شرور که با ربودن کودک همسایه وی را مورد آزار و اذیت قرار داده بود از سوی قضات شعبه هفتم دادگاه کیفری به 8 سال حبس و 100 ضربه شلاق محکوم شد.

 

پرونده قتل زن صیغه ای در دادگاه / جسد او مثله شده بود

راننده سالخورده که متهم است پس از قتل همسر صیغه‌ای‌اش جسد وی را مثله و با کمک دوستش حوالی شهر رها کرده بود به زودی محاکمه می‌شود.

 

رفیق کشی بر سر یک دختر / متهم: دعوای ما بخاطر شقایق بود

پسری که متهم است در جریان رقابت بر سر دوستی با یک دختر مرتکب قتل شده‌است، پس از بازداشت ماجرا را شرح داد.

 

شب وحشت در جاده الیگودرز – ازنا / مصدومیت ۲۴ نفر در واژگونی اتوبوس

رئیس سازمان فوریت‎های پزشکی لرستان گفت: بر اثر واژگونی اتوبوس درجاده الیگودرز - ازنا ۲۴ نفر مصدوم شدند.

 

نظر کارشناسی پرونده نجفی اعلام شد: گلوله چطور دفورمه شد

مهلت دو هفته‌ای قاضی رسیدگی کننده پرونده نجفی به تیم‌های کارشناسی اسلحه‌شناسی و پزشکی قانونی پایان یافت و گزارش‌های کارشناسی آن‌ها ضمیمه پرونده شد تا پس از اعلام نظر قضات دادگاه، عمد یا غیرعمد بودن عمل مجرمانه متهم محرز و پرونده بار دیگر در دیوان عالی کشور بررسی شود.

کلمات کلیدی :
در همین رابطه