ارتباط زم با سازمان های جاسوسی به روایت سخنگوی وزارت خارجه

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اظهار کرد: دستگیری یک عنصر ضد امنیت ملی اقدامی به جا بوده است صراحتا ایشان به همکاری با سازمان‌های جاسوسی و جنایت کار اذعان کرده است و اسنادی وجود دارد که او با این سازمان‌ها مرتبط بوده است. او عنصری ضد امنیت ملی و خرابکار است چنان که مشاهده کردیم چگونه در سال 1396 تشویق به آشوب می‌کرد و از مردم دعوت می کرد که دست به اقدامات تخریبی بزنند.
تاریخ: 29 مهر 1398
شناسه: 26403

حادثه 24 - سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اظهار کرد: دستگیری یک عنصر ضد امنیت ملی اقدامی به جا بوده است صراحتا ایشان به همکاری با سازمان‌های جاسوسی و جنایت کار اذعان کرده است و اسنادی وجود دارد که او با این سازمان‌ها مرتبط بوده است. او عنصری ضد امنیت ملی و خرابکار است چنان که مشاهده کردیم چگونه در سال 1396 تشویق به آشوب می‌کرد و از مردم دعوت می کرد که دست به اقدامات تخریبی بزنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی مبنی بر این که به تازگی روح الله زم مدیر کانال آمد نیوز بازداشت شده و اعلام شده که او  با نهادهای امنیتی فرانسه در ارتباط بوده و از سوی دولت این کشور مورد حمایت قرار گرفته است با توجه به این موضوع آیا ایران نمی‌خواهد در این ارتباط به دولت فرانسه تذکری بدهد و اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کند  خطاب به خبرنگار سوال کننده گفت: اجازه بدهید که ابعاد این موضوع در روزهای آینده هر چه بیشتر مشخص شود و ما در آن موقع موضع دقیق‌تری بگیریم.

وی ادامه داد: فرانسوی‌ها در مورد این شخص و دستگیری او یک موضع اولیه گرفتند ولی اجازه بدهید نیروهای امنیتی ما تمام زوایای این موضوع را باز کنند تا جنبه‌های مختلف این موضوع روشن شود و ما سپس موضع دقیق‌تری بگیریم.

در همین رابطه