جزئیات آزار و اذیت زنان تهرانی توسط مرد پراید سوار / متهم: چون از زنان متنفر بودم آنها را آزار می دادم

نفرت از زنان انگیزه جوان 25 ساله‌ای بود که وانمود می‌کرد مسافرکش است اما پس از سوار کردن زنان و دختران به خودروی پرایدش، آنها را وحشیانه شکنجه کرده و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد. یکی از قربانیان که در جریان شکنجه‌های متهم به شدت آسیب دیده بود به محض دیدن متهم در دادسرا بیهوش شد.
تاریخ: 28 خرداد 1398
شناسه: 13449

نفرت از زنان انگیزه جوان 25 ساله‌ای بود که وانمود می‌کرد مسافرکش است اما پس از سوار کردن زنان و دختران به خودروی پرایدش، آنها را وحشیانه شکنجه کرده و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد. یکی از قربانیان که در جریان شکنجه‌های متهم به شدت آسیب دیده بود به محض دیدن متهم در دادسرا بیهوش شد.

حدود 6 ماه قبل رهگذران هنگام عبور از خیابانی در شرق تهران چشمشان به زنی افتاد که خون آلود روی زمین افتاده بود. رانندگان به کمک او شتافتند  و از زن جوان که به شدت وحشت زده بود شنیدند که در دام یک مسافرکش شیطان صفت گرفتار شده است. همین کافی بود تا ماجرا به پلیس گزارش شود و طولی نکشید که ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.
زن جوان که در این حادثه دندانهایش شکسته بود و سر و صورتش خون آلود بود ماجرا را اینطور تعریف کرد: ظهر بود که از خانه بیرون آمدم تا به خانه یکی از دوستانم بروم. منتظر ماشین بودم که راننده پرایدی بوق زد و مقابل پایم ترمز کرد. به خیال اینکه مسافرکش است سوار ماشین شدم. روی صندلی جلو نشستم اما بعد از طی مسیری کوتاه، راننده تغییر مسیرداد. وقتی به او اعتراض کردم یک وزنه آهنی به سمتم گرفت و تهدید کرد که اگر حرفی بزنم به سرم می کوبد و جانم را می گیرد. زن جوان ادامه داد: او وارد خیابانی شد و در منطقه‌ای که بسیارخلوت بود توقف کرد. می خواستم از ماشین پیاده شوم اما متوجه شدم که روی در دستگیره نیست. با راننده درگیر شدم و او قصد آزار و اذیت مرا داشت. درحالیکه به شدت عصبی شده بود سرم را محکم چندین بار روی داشبورد کوبید به حدی که دو تا از دندانهایم شکستم و سر و صورتم و دهانم پر ازخون شد. با این حال حاضر نمی‌شد که رهایم کند. جدال من با راننده خشن ادامه داشت تا اینکه چشمم به یک وسیله آهنی افتاد که زیرپایم افتاده بود. آن را برداشتم و به گردن او کوبیدم. وقتی زخمی شد موفق شدم شیشه را پایین بکشم و خودم را به بیرون پرتاب کنم.

دستگیری

زن جوان برای درمان به بیمارستان انتقال یافت و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تیمی از ماموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران با دستور قاضی عظیم سهرابی، بازپرس جنایی تهران مامور رسیدگی به این پرونده شدند. طولی نکشید که چند شکایت مشابه دیگر هم پیش روی تیم تحقیق قرار گرفت. شکایت‌ها نشان می داد که جوان پراید سوار به صورت سریالی طعمه هایش را به دام می اندازد و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد و وحشیانه شکنجه می‌کند. برخی از قربانیان موفق شده بودند چند شماره از شماره پلاک خودرو را یادداشت کنند. تیم تحقیق شماره‌ها را کنار هم گذاشت و به 40 خودروی پراید رسید و با شناسایی 40 نفر، در نهایت به متهم رسید. او چند روز پیش در عملیاتی غافلگیرانه در خانه‌اش حوالی شرق تهران بازداشت شد.

نفرت از زنان

متهم که جوانی 25 ساله است به آزار و اذیت زنان و ضرب و شتم آنها اقرار کرد و در خصوص انگیزه‌اش چنین گفت: مدتی قبل با دختری جوان آشنا شدم. خیلی به او علاقه داشتم اما کمی بعد متوجه شدم که او با یکی از دوستانم نیز در ارتباط است. علاوه بر این با چند جوان دیگر هم رابطه دوستی داشت و وقتی این حقایق تلخ را فهمیدم نابود شدم. از آن روز به بعد به شدت از زنان نفرت پیدا کردم و دلم می خواست عقده این تنفر را هرطور شده خالی کنم. به همین دلیل نقشه کشیدم تا در پوشش مسافرکشی دختران و زنان را به دام اندازم و با ضرب و شتم و شکنجه شان آنها را مورد آزار و اذیت قرار بدهم.‌ در این پرونده تاکنون 5 دختر و زن از متهم شکایت کرده‌اند و تحقیقات از وی برای شناسایی دیگر قربانیان که شاید تا کنون جرات نکرده‌اند شکایت کنند، ادامه دارد. بر اساس این گزارش شاکیان احتمالی می توانند با اطمینان از محفوظ ماندن هویت‌شان نزد پلیس برای شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

 وحشت از مردان

«هر از گاهی ماجرای پرونده خفاش شب را می خواندم و برای آن زنها اشک می ریختم، با خود می گفتم آنها چه زجری کشیدند وحالا خودم به دام یکی از همین خفاش ها گرفتار شدم و شانس آوردم که زنده ماندم» این گفته‌های زنی جوان است که دیروز برای شناسایی متهم به دادسرای جنایی تهران رفته بود. وی که به دام جوان پراید سوار گرفتار شده به همشهری گفت: از روزی که این بلا سرم آمده از مردها به شدت وحشت دارم. به عنوان مسافر سوار ماشین شدم و اصلا فکرش را نمی کردم که راننده جوان نیت شوم در سر دارد. سعی کردم مقاومت کنم اما او مدام سرم را به داشبورد می کوبید و کتکم می زد. او با گریه ادامه داد: پسرجوان به طرزوحشیانه ای مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد درحالیکه به شدت زخمی شده بودم رهایم کرد.
زنی دیگر که به دام این متهم گرفتار شده و به شدت آسیب دیده بود به محض حضور در شعبه و دیدن متهم به وحشت افتاد تا جایی که شروع به لرزیدن کرد و از حال رفت و بیهوش شد.‌ زنان دیگر هم با دیدن متهم به وحشت افتادند و باردیگر خاطره تلخ روز حادثه برایشان تداعی شد به حدی که مدام اشک می‌ریختند و قادر به صحبت نبودند.

در همین رابطه