همه چیز به نفع پرسپولیس است/ قرمزها قهرمان لیگ می شوند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: با فوتبال درست و تاکتیکی این روزهای پرسپولیس تنها تیمی که می‌تواند آن را متوقف کند خود پرسپولیس است و اشتباهات فردی بازیکنانش در غیر این صورت پرسپولیس با قدرت به سمت قهرمانی می‌رود.
تاریخ: 18 مهر 1403
شناسه: 125562

حادثه 24 -  پیشکسوت پرسپولیس گفت: با فوتبال درست و تاکتیکی اینروزهای پرسپولیس تنها تیمی که می‌تواند آن را متوقف کند خود پرسپولیساست و اشتباهات فردی بازیکنانش در غیر این صورت پرسپولیس با قدرت بهسمت قهرمانی می‌رود.

جمشید شاه محمدی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرورزشی،درباره پیروزی اخیر این تیم مقابل چادرملو که با نتیجه خفیف یک بر صفر بهدست آمد اظهار داشت: تیمی که هفته به هفته در زمین‌های مختلف فوتبالبازی می‌کند قطعاً نمی‌تواند به آرامش و ثبات تاکتیکی دست پیدا کند اما بااین وجود چنین تیمی در این شرایط وقتی می‌تواند یک تیم بسته با سیستمتدافعی را متوقف کند و سه امتیاز را بگیرد واقعاً شاهکار کرده است.

وی افزود: این را هم فراموش نکنیم که پرسپولیس در این مدت بازیکنان خوبیرا در جمع نفراتش نداشته و مصدومیت‌های پی در پی باعث شده که مثلاً یکفوتبالیست تاثیرگذار مثل اورونوف از جمع نفرات پرسپولیس دور باشد بههمین خاطر نباید این شرایط را از نظر دور نگه داریم که پرسپولیس باوضعیت بدی در حال پشت سر گذاشتن مسابقات است.

مهاجم سال‌های گذشته پرسپولیس درباره گلزنی گولسیانی در بازی آخرمقابل چادرملو تاکید کرد: باید قدر چنین مهره‌هایی را بدانیم. از طرفی بایدقدر سرمربی تیم را هم بدانیم که می‌تواند تا این اندازه تاثیرگذار ظاهر شود. او ثابت کرده تحت هر شرایطی و با هر سیستم دفاعی تیم‌های مقابل می‌تواندپرسپولیس را به آنچه می‌خواهد برساند. اگر ما در بازی‌های اول فصلنتوانستیم امتیازات لازم را به دست بیاوریم به خاطر این بود که این مربیهنوز آشنایی کافی با شرایط تیم نداشت وگرنه داریم می‌بینیم که پرسپولیسچطور در هر دیدار موفق ظاهر می‌شود و نتیجه لازم را می‌گیرد. به شما قولمیدهم اگر دوباره به هفته دوم برگردیم و با تراکتور بازی کنیم ما این تیم راشکست می‌دهیم.

فقط یک تیم می‌تواند پرسپولیس را متوقف کند/ پرسپولیس قهرمان نیم فصلمی‌شود/ بازی در زمین ثالث به نفع پرسپولیس است

شاه محمدی خاطرنشان کرد: من تقریباً بازی اکثر تیم‌های صدر جدولی را دراین مدت زیر نظر گرفتم و می‌بینم که تنها تیمی که می‌تواند جلوی پرسپولیسبایستد و مانع از قهرمانی اش بشود خود پرسپولیس است در غیر این صورتهیچ تیمی نمی‌تواند پرسپولیس را متوقف کند.

وی ادامه داد: با توجه به بازی‌های باقیمانده پرسپولیس تا پایان نیم فصل منمطمئن هستم که راحت در نیم فصل قهرمان می‌شویم و با وجود یک بازیکمتر و فاصله کمی که تا صدر جدول داریم سپاهان و بقیه رقبا را پشت سرخواهیم گذاشت.

شاه محمدی با اشاره به دیدارهای پیش روی پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیانیز گفت: اینکه قرار شده پرسپولیس بازی‌هایش را در خارج از خانه برگزارکند و در رقابت‌های آسیایی فعلاً در زمین آنها به میدان برود به نوعی یکتوفیق اجباری است چون ما بازیکنان تکنیکی داریم که فوتبال را روی زمینبازی می‌کنند و می‌توانند خیلی راحت در زمین‌های مخملی تیم‌های مقابل کهاغلب آنها عربی هستند فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارند. به آینده این تیمخیلی امیدوارم و مطمئنم که امسال هم می‌توانیم دوباره قهرمانی را از آنخودمان کنیم.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

در همین رابطه