مجتبی جباری سرمربی باشگاه استقلال شد؟

به نظر می‌رسد ۸ شاکی استقلال بیشتر از حضور در عرصه مربیگری خودش دوست دارد کارش را در پست مدیریت در فوتبال شروع کند.
تاریخ: 11 مهر 1403
شناسه: 125202

به نظر می‌رسد ۸ شاکی استقلال بیشتر از حضور در عرصهمربیگری خودش دوست دارد کارش را در پست مدیریت در فوتبالشروع کند.

حادثه 24 -  ساعاتی قبل از انتخاب سهراب بختیاری زاده بهعنوان مربی موقت استقلال، شایعاتی مطرح شد که همین پست بهمجتبی جباری، پیشکسوت خوشنام استقلال هم پیشنهاد شدهاست اما ظاهرا او خودش دوست دارد در پست‌های مدیریتیکارش را در فوتبال آغاز کند و در مقطع فعلی علاقه ای به ورود بهعرصه مربیگری ندارد.

به نظر می‌رسد مجتبی جباری در پستی مثل معاون ورزشیاستقلال در مقطع فعلی بسیار موثرتر است تا مربیگری چون هم باحواشی این باشگاه آشنا است و می‌تواند حاشیه‌های تیم را جمعکند، هم برخلاف بسیاری از هم نسل‌هایش حرف زدن و درستمصاحبه کردن را بلد است و هم با اشرافی که به فوتبال ایران داردمی‌تواند در نقل و انتقالات کنار مدیران باشگاه باشد و به آنهامشاوره بدهد.

در شرایطی که معمولا مربی‌های خارجی چندان در امور فنی  ازدستیاران ایرانی شان کمک نمی‌گیرند، ورود جباری به این عرصههم می‌تواند به استقلال کمک کند و هم استارتی برای ورود ستارهسابق آبی‌ها به عرصه مدیریت باشد.

جباری قبلا هم در مقطعی پیشنهاد عضویت در هیات مدیره وحتی مدیرعاملی را در جیبش داشت اما ترجیح داد به آن پاسخمنفی بدهد اما حالا به نظر می‌رشد ورودش به عرصه مدیریت درجایگاه معاون وزشی استقلال می‌تواند اتفاق جذابی برای او والبته باشگاه استقلال باشد.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه