خوشحالی لیلا اوتادی از شباهتش به هنرپیشه هالیوودی!

ویدیویی از لیلا اوتادی در فضای مجازی وایرال شده است که او درباره شباهت چهره اش به هنرپیشه مشهور خارجی ابراز رضایت می کند.
تاریخ: 09 مهر 1403
شناسه: 125044

حادثه 24 - ویدیویی از لیلا اوتادی در فضای مجازی وایرال شده است که او درباره شباهت چهره اش به هنرپیشه مشهور خارجی ابراز رضایت می کند.

صحبت های لیلا اوتادی بازیگر مشهور کشورمان در این فیلم به شرح زیر است:

او درباره شباهتش به اسکارلت جوهانسون آمریکایی می گوید که خیلی ها به او گفته اند که بسیار شبیه هنرپیشه مشهور آمریکایی است. هرچند که خودش معتقد است زمانی که موهایش روشن است بیشتر شباهت دارند. البته اوتادی از این موضوع خرسند است چرا که به هر حال این خانم هنرپیشه خارجی شهرت زیادی دارد و از نظر زیبایی و هنر جزو اولین ها هست. 

لیلا اوتادی متولد 14 مرداد 1362 در محله شمیران ، تهران دارای مدرک معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی در سال 1381 با بازی در فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری وارد عرصه بازیگری شد. او با بازی در سریال مهر و ماه سید فیاض موسوی دیده شد.

در زیر تصاویری را از لیلا اوتادی و اسکارلت جوهانسون می بینید . قضاوت با شما که آیا شباهت دارند یا خیر.

لیلا اوتادی زیباتر است یا اسکارلت جوهانسون؟

بیوگرافی اسکارلت جوهانسون | از تنها در خانه تا بیوه سیاه مارول - گیمفابازتاب – اسکارلت جوهانسون «عروس» شدNoandish.com::: واکنش لیلا اوتادی به شباهت با اسکارلت جوهانسون (تصاویر)8عکس از شباهت لیلا اوتادی و اسکارلت جوهانسون - بازیگرنیوز

آخرین اخبار چهره ها و افراد مشهور را در صفحه چهره ها حادثه 24 بخوانید.

 صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.