۱۱ مصدوم و ۲ فوتی در واژگونی اتوبوس در قزوین

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین از وقوع حادثه واژگونی اتوبوس در قزوین خبر داد که منجر به مصدومیت ۱۳ نفر و فوت ۲ نفر شد.
تاریخ: 07 مهر 1403
شناسه: 124922

 حادثه 24 - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین از وقوع حادثه واژگونی اتوبوس در قزوین خبر داد که منجر به مصدومیت ۱۳ نفر و فوت ۲ نفر شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان، یوسف اکبری اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس در مسیر قزوین به تهران ورودی بلوار نوروزیان قزوین منجر به مصدومیت ۱۳ نفر و فوت ۲ نفر شد. این حادثه ناگوار در ساعت ۰۲:۲۰ بامداد رخ داد و بلافاصله پس از اطلاع از آن آمبولانس‌های اورژانس به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: از مجموع ۱۳ مصدوم، ۱۱ نفر به سرعت توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان رجایی منتقل شدند تا تحت درمان قرار گیرند و متأسفانه یک نفر از مصدومان به دلیل شدت جراحات وارده در محل حادثه و یک مصدوم دیگر در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

این مسئول با تأکید بر هماهنگی سریع و مؤثر تیم‌های امدادی، خاطرنشان کرد: آمبولانس‌های پایگاه‌های مینودر، پردیس، فردوسی، رازی، آزادگان و همچنین هلال احمر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و تیم‌های اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه و تثبیت وضعیت مصدومان، آن‌ها را به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی تصریح کرد: این حادثه بار دیگر اهمیت رعایت اصول ایمنی و سرعت عمل در رسیدگی به مجروحان را به ما یادآور شد و اورژانس پیش بیمارستانی به همراه سایر نهادهای امدادی همواره آماده هستند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات درمانی و نجات‌بخشی را به هموطنان ارائه دهند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی قزوین در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با آموزش‌های بیشتر و تلاش‌های مداوم برای ارتقاء ایمنی در جاده‌ها، شاهد کاهش چنین حوادث ناگواری باشیم.

آخرین اخبار «حوادث قزوین» را در صفحه حوادث قزوین حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه