رونمایی باشگاه استقلال از مهره کلیدی خود در دربی

ستاره ازبکستانی استقلال با کوله‌باری از تجربه و البته توانایی فنی قابل توجه می‌تواند برگ برنده استقلال در دربی پایتخت باشد و در کسب نتیجه این تیم را همراهی کند.
تاریخ: 04 مهر 1403
شناسه: 124840

حادثه 24 -ستاره ازبکستانی استقلال با کوله‌باری از تجربه و البته توانایی فنی قابل توجه می‌تواند برگ برنده استقلال در دربی پایتخت باشد و در کسب نتیجه این تیم را همراهی کند.

ماشاریپوف در بازی با الغرافه قطر و بازی‌های لیگ هنوز موفق به گلزنی و ارسال پاس گل نشده اما نقش محوری او در حملات، بازگشت به عقب و شرکت در کارهای دفاعی و پرس از جلو تیم حریف باعث شده تا به اعتقاد کارشناسان و هواداران فوتبال از او به عنوان یکی از بازیکنان شاخص استقلال در دربی یاد شود.

ماشاریپوف در غیاب هموطن خود اورونوف در ترکیب اصلی استقلال قرار خواهد گرفت و به نظر می‌رسد در این مسابقه با آزادی عمل بیشتر در تمام زمین سرکشی می‌کند و علاوه بر زوج‌سازی با بازیکنان استقلال، در کارهای ترکیبی و انتقال توپ به بازیکنان خط حمله نیز نقش ویژه‌ای خواهد داشت.

کاپیتان تیم ملی ازبکستان دیدارهای حساسی را در رزومه ورزشی خود تجربه کرده و تحت تاثیر شرایط و جو دربی قرار نخواهد گرفت، تجربه بالای این بازیکن می‌تواند در دقایق مختلف مسابقه برای استقلالی‌ها کارساز باشد و نتیجه را به سود این تیم رقم بزند.

به احتمال زیاد ماشاریپوف در این مسابقه در پست هافبک هجومی به میدان برود و تا نیمه زمین خودی برای بازیگردانی به عقب برگردد.

 آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

در همین رابطه