داماد پزشکیان پست گرفت/ حسن مجیدی کیست؟ + بیوگرافی

حسن مجیدی داماد دکتر پزشکیان جوانی شریف، متدین، مسلط بر امور مالی و فسادستیز است که به‌خاطر امضانکردن اسناد مالی دارای شبهه در. قرارداد استخدامی وی را لغو کردند در حالی که پزشکیان نایب‌رئیس مجلس بود! یکی از خواسته‌های ما از آقای پزشکیان این بود که مجیدی همیشه همراه وی باشد.
تاریخ: 28 شهریور 1403
شناسه: 124504

حادثه 24 - حسن مجیدی داماد دکتر پزشکیان جوانی شریف، متدین، مسلط بر امور مالی و فسادستیز است که به‌خاطر امضانکردن اسناد مالی دارای شبهه در. قرارداد استخدامی وی را لغو کردند در حالی که پزشکیان نایب‌رئیس مجلس بود! یکی از خواسته‌های ما از آقای پزشکیان این بود که مجیدی همیشه همراه وی باشد.

حسن مجیدی داماد رییس جمهور، دستیار اجرایی رئیس دفتر رئیس جمهور شد.

رحمت الله بیگدلی فعال سیاسی نوشته بود: حسن مجیدی داماد دکتر پزشکیان جوانی شریف، متدین، مسلط بر امور مالی و فسادستیز است که به‌خاطر امضانکردن اسناد مالی دارای شبهه در…، قرارداد استخدامی وی را لغو کردند در حالی که پزشکیان نایب‌رئیس مجلس بود! یکی از خواسته‌های ما از آقای پزشکیان این بود که مجیدی همیشه همراه وی باشد.

در موضوع همراهی مجیدی با دکتر پزشکیان در سفر به عراق، منتقدان به‌گونه‌ای انتقاد کنند که اگر ۸ سال بعد رئیسِ جمهوری از خودشان بود، همان نوع انتقاد را برای جناح مقابل خود به‌رسمیت بشناسند. طرفداران دکتر پزشکیان هم طوری دفاع کنند که اگر ۸ سال بعد مورد مشابهی پیش آمد همین دفاع را از جناح مقابل بپذیرند. با توجه به شایستگی حسن مجیدی پیشنهاد می‌شود که دکتر پزشکیان سمتی را برای ایشان در نظر بگیرد تا همراهی وی رسمیت داشته باشد.

حسن مجیدی داماد مسعود پزشکیان می باشد و دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد مالی است. او مدتی نیز به عنوان قائم مقام صندوق بازنشستگی کشوری (آتیه صبا) فعالیت داشت. در ادامه بیوگرافی حسن مجیدی داماد مسعود پزشکیان با عکس و سوابق وی در مجله حرف تازه می خوانید

بیوگرافی حسن مجیدی

در بیوگرافی حسن مجیدی داماد مسعود پزشکیان آمده، او دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد مالی بوده و مدتی نیز به عنوان قائم مقام صندوق بازنشستگی کشوری (آتیه صبا) را بر عهده داشت. همسرش زهرا پزشکیان نیز فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد در رشته پتروشیمی از دانشگاه شریف بوده و در حال حاضر مشغول فعالیت در شرکت جم است.

حسن مجیدی اهل تبریز و اصالتا ترک می باشد. نام خانوادگی او با همسر مسعود پزشکیان یکی است و احتمال دارد که او فامیل فاطمه مجیدی باشد. حسن مجیدی با زهرا دختر مسعود پزشکیان ازدواج کرده است. اینکه او اهل کجاست و اصالتا متولد کدام شهر است مشخص نیست

سوابق

حسن مجیدی کارشناس ارشد مالی داشته و در همین زمینه فعالیت دارد. داماد پزشکیان از مسئولان وقت شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (آتیه صبا) با همکاری مهرداد تاوتلی مدیرعامل شرکت ایرانگردی و جهانگردی بود.

بیوگرافی حسن مجیدی داماد مسعود پزشکیان

«حسن مجیدی» در سال ۹۷ به عنوان قائم مقام شرکت ایرانگردی و جهانگردی از شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی، منصوب شد؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد که مجیدی داماد مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و نامزد ریاس جمهوری است که بدون هیچ گونه سابقه مهم مدیریتی و اجرایی، به عنوان قائم مقام شرکت منصوب شده است. گفته می‌شود تقی زاده پس از قوت گرفتن زمزمه‌های برکناری ایشان از صندوق بازنشستگی کشوری؛ حسن مجیدی را به قائم مقامی شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی با همکاری مدیر عامل آن شرکت (مهرداد تاوتلی) منصوب نموده است.

خانواده حسن مجیدی

حسن مجیدی با زهرا پزشکیان دختر مسعود پزشکیان ازدواج کرده است. زهرا پزشکیان درباره ازدواج و همسرش حسن مجیدی گفته: بعد از ادواج هم از خانه پدر نرفتم. زهرا پزشکیان با اشاره به اینکه شناخت دو خانواده برای ازدواج و نزدیکی فرهنگی از عوامل اصلی یک زندگی مشترک موفق است، در پاسخ به آیا برایش جهیزیه سنگین و داشتن وسایل جدید خانه مهم بوده است ، گفت: البته ما بعد از ازدواج از پدر جدا نشدیم و همچنان با بابا زندگی می کنیم ، از این لحاظ هیچ وسیله جدیدی خریداری نکردیم و احساس هم نکردیم که باید چنین اتفاقی بیفتد.

بیوگرافی زهرا پزشکیان

زهرا پزشکیان دارای مدرک مهندسی شیمی است و از سال ۱۳۹۲ به عنوان کارشناس در پتروشیمی جم مشغول بکار شده است. کارکنان پتروشیمی جم نیز در خصوص حضور دختر پزشکیان گفته اند که او چندین سال است که به عنوان کارشناس در کنار سایر همکاران مشغول بکار است دکتر مسعود پزشکیان، در شب ۷ بهمن ۹۳ به همراه خانواده اش مهمان برنامه « فیروزه» بود ، از زندگی خصوصی خود و بچه هایش گفت. وزیر اسبق بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در این برنامه از چگونگی ازدواج خود با همسرش گفت: با همسرم هم دانشگاهی و هر دو عضو انجمن اسلامی بودیم، آن زمان فقط دو نفر از دانشجویان دختر در دانشگاه چادری بودند و یکی از آنها همسرم بود. وقتی با انقلاب فرهنگی دانشگاهها تعطیل شد ، از او خواستگاری کردم و خیلی راحت و ساده با مهریه یک جلد قرآن مجید ، یک جلد مفاتیح الجنان و یه شاخه نبات ازدواج کردیم و زندگی دانشجویی خود را ادامه دادیم .

وی با اشاره به کاهش رفت وآمد خانواده ها افزود: وقتی زندگی را ساده بگیریم ، همه چیز ساده می شود . یادم می آید یک شب یکی از دوستان به اتفاق خانواده اش می خواستند به دیدارما بیایند . خانمم امتحان داشت و خیلی نگران بود که تدارکی نگرفته و غذایی آماده نکرده است. به او گفتم تو برو به درست برس و نگران نباش. وقتی مهمانمان آمد به او و همسرش گفتم این اشپزخانه و این هم مواد غذایی ، خودتان غذایی درست کنید و ما را مهمان کنید و همانطور هم شد. ما آن شب به درسمان رسیدیم و مهمانانمان خودشان از خود پذیرایی کردند.

آخرین اخبار چهره ها و افراد مشهور را در صفحه چهره ها حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه