دستگیری عامل قتل خانوادگی در رودبارجنوب پس از 15 ماه فرار

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری فردی به جرم قتل چهار شهروند رودباری پس از گذشت ۱۵ ماه فرار و زندگی پنهانی خبر داد.
تاریخ: 26 شهریور 1403
شناسه: 124408

 حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری فردی به جرم قتل چهار شهروند رودباری پس از گذشت ۱۵ ماه فرار و زندگی پنهانی خبر داد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سردار ناصر فرشید روز دوشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: حدود ۱۵ ماه قبل چهار شهروند رودباری در یکی از روستاهای این شهرستان به دلیل اختلافات خانوادگی با سلاح گرم به قتل رسیده و متهم از محل سکونت خود متواری می شود.

وی افزود: با توجه به متواری بودن قاتل مراتب شناسایی و دستگیری وی در طول این ماه ها همواره در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار داشته و با سرنخ های به دست آمده بارها نشانه هایی از حضور وی در استان ها و شهرهای مختلف به دست می آمده و ماموران پلیس آگاهی هیچگاه دست از تلاش و پیجویی شبانه روزی خود برنداشتند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: نهایتا در نتیجه تلاش های مستمر و اقدامات اطلاعاتی انجام شده، محل اختفای متهم در یکی از استان های همجوار شناسایی و با اعزام سریع یک تیم از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان رودبارجنوب به محل و هماهنگی قضایی متهم دستگیر و پس از اقراربه قتل تسلیم قانون شد

 آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه