قتل پیرمرد همسایه به خاطر جای پارک خودرو

پسر جوان که برسر جای پارک خودرو پراید با پیرمرد همسایه درگیر شده و باعث مرگ او شد، تحت تعقیب پلیس جنایی پایتخت قرار گرفت.
تاریخ: 24 شهریور 1403
شناسه: 124271

حادثه 24  پسر جوان که برسر جای پارک خودرو پراید با پیرمرد همسایه درگیر شده و باعث مرگ او شد، تحت تعقیب پلیس جنایی پایتخت قرار گرفت.

صبح پنجشنبه بیست‌و‌دوم شهریور امسال پلیس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و اطلاع داد پیرمردی که در کما بوده فوت کرده و خانواده‌اش از پسر جوانی بابت قتل او شکایت دارند. با دستور قضایی تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی ماجرا به بیمارستان رفتند و به تحقیق از آنها پرداختند. فرزند مقتول گفت‌: پدرم در محله مولوی تهران برسر جای پارک خودرو پرایدش با پسر یکی از همسایه‌ها اختلاف و درگیری داشت‌. آن پسر مدام می‌آمد و جای پارک خودرو پدرم را می‌گرفت و همین باعث دعوا و درگیری می‌شد‌. روز دهم شهریور امسال دوباره میان پدرم و آن جوان برسر جای پارک خودرو دعوا شد. پسر همسایه پدرم را هل داده که سرش به جدول خیابان اصابت کرده، زخمی و بیهوش شد. بعد از آن هم آن جوان فرار کرد. از طریق همسایه‌ها متوجه این دعوا شدیم و به خیابان آمدیم پدرم را زخمی و بیهوش یافتیم او را به بیمارستان رساندیم که به کما رفت و چند روز بعد فوت شد.

محسن اختیاری، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت‌: با شکایت خانواده مقتول، تحقیقات پلیس جنایی پایتخت برای دستگیری قاتل فراری ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه