سرقت دزد حرفه ای هنگام خاموشی پابند الکترونیک

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از بازداشت سارق حرفه‌ای خبر داد که از فرصت خاموشی پابند الکترونیکی برای سرقت‌های جدید استفاده می‌کرد.
تاریخ: 21 شهریور 1403
شناسه: 124178

حادثه 24  سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از بازداشت سارق حرفه‌ای خبر داد که از فرصت خاموشی پابند الکترونیکی برای سرقت‌های جدید استفاده می‌کرد.

سرهنگ رسول بهرامی روز چهارشنبه در توضیح این خبر گفت: پس از خاموشی پابند الکترونیکی یکی از مجرمان سابقه‌دار، در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری ۱۱۴ غیاثی، بررسی موضوع در دستور کار عوامل کلانتری قرار گرفت.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: ماموران انتظامی پس از اخذ دستور قضایی چند بار به مخفیگاه این متهم مراجعه کردند اما موفق به بازداشت متهم نشدند تا اینکه متهم هنگام ورود به مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ بهرامی ادامه داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که دو دستگاه موتور سیکلت پارک شده در پارکینگ مخفیگاه متهم هر دو سرقتی بوده و یکی از موتور سیکلتها به تازگی سرقت شده است.

این مقام انتظامی افزود: با انتقال متهم به کلانتری و انجام پی‌جویی‌های انتظامی، در نهایت وی به ۲۵ فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف و اظهار کرد که با استفاده از موتورسیکلت‌های سرقتی اقدام به قاپ زنی می‌کرده است؛ متهم در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و شناسایی مالباختگان و کشف سایر جرایم در دستور کار قرار دارد.

 وی از شهروندان خواست در صورت وقوع هرگونه سرقت و یا مشاهده موارد مشکوک، حتما مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا موضوع بررسی و سارقان شناسایی و دستگیر شوند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه