تصادف مرگبار پراید با موتورسیکلت در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک دستگاه موتورسیکلت با یک کشته در این شهرستان خبر داد.
تاریخ: 18 شهریور 1403
شناسه: 123997

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان  از برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک دستگاه موتورسیکلت با یک کشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا نوری در تشریح این خبربیان داشت: در پی اعلام یک مورد حادثه رانندگی در آدرس تویسرکان - سرابی - بلوار ترکمن بلافاصله اکیپ گشت انتظامی به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

 وی افزود: با حضور مأموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت پالس با یک دستگاه خودرو سواری پراید به دلایل نامعلومی برخورد کرده است.

این مقام انتظامی گفت: در این سانحه رانندگی راکب موتورسیکلت که از ناحیه اعضای بدن دچار مصدومیت شده بلافاصله توسط نیروهای امدادی به مرکز درمانی منتقل و بعلت شدت جراحات وارده جهت مداوا به بیمارستان بعثت همدان اعزام که علی رغم تلاش پزشکان بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان تصریح کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.

سرهنگ نوری در پایان از موتورسواران خواست در هنگام تاریکی هوا و خلوتی معابر حتما با سرعت مطمئنه تردد کنند و قبل از روشن کردن موتورسیکلت از کلاه ایمنی استاندارد استفاده کنند و از انجام هرگونه حرکات نمایشی در معابر خودداری کنند تا شاهد این گونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

آخرین اخبار «حوادث همدان» را در صفحه حوادث همدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه