اشد مجازات برای عاملان گروگان‌گیری نوجوان 12 ساله در جنوب کرمان

رئیس حوزه قضایی جازموریان از پایان گروگان‌گیری و آزادی یک نوجوان ۱۲ ساله از چنگال آدم‌ربایان خبر داد و گفت: اشد مجازات برای آدم‌رباها در نظر گرفته خواهد شد.
تاریخ: 18 شهریور 1403
شناسه: 123984

حادثه 24 - رئیس حوزه قضایی جازموریان از پایان گروگان‌گیری و آزادی یک نوجوان ۱۲ ساله از چنگال آدم‌ربایان خبر داد و گفت: اشد مجازات برای آدم‌رباها در نظر گرفته خواهد شد.

محمد رسول مکران‌نژاد، رئیس حوزه قضایی شهرستان جازموریان از پایان گروگان‌گیری و آزادی یک نوجوان 12 ساله از چنگال آدم‌ربایان خبر داد و اظهار داشت: در راستای ماده 621 قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات مجازات آدم‌ربایی تا 10 سال حبس است که اشد مجازات برای آدم‌رباها در نظر گرفته خواهد شد.

 وی ادامه داد: در پی اعلام گزارشی مبنی بر ربایش پسری 12 ساله توسط افرادی ناشناس در یکی از محله‌های شهر زهکلوت، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و دستورات قضایی لازم به ماموران پلیس آگاهی صادر شد.

رئیس حوزه قضایی شهرستان جازموریان، افزود: پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت آدم‌ربایان مشخص شد و با استفاده از ظرفیت سران طوایف و ریش‌سفیدان منطقه این پسر نوجوان در یکی از استان‌های همجوار آزاد شد و بعد از گذشت یک هفته به آغوش خانواده‌اش برگشت.

رئیس حوزه قضایی شهرستان جازموریان با بیان اینکه عاملین این اقدام شناسایی و حکم جلب آنها صادر شده است، گفت: اشد مجازات برای آدم‌رباها در نظر گرفته خواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه