سورپرایز پرسپولیس در بازی با فولاد/ تصمیم مهم گاریدو در ترکیب قرمزها

وحید امیری در بازی با فولاد جزو سه هافبک میانی خواهد بود.
تاریخ: 09 شهریور 1403
شناسه: 123634

حادثه 24 - وحید امیری در بازی با فولاد جزو سه هافبک میانی خواهد بود.

پرسپولیس در حالی در سومین بازی خود در لیگ بیست و چهارم باید امروز به مصاف فولاد برود که سرمربی اسپانیایی پرسپولیس در دو بازی قبلی مقابل ذوب آهن و تراکتور، از دو سیستم متفاوت استفاده کرد و تیمش را با دو ارنج مختلف به زمین فرستاد. گاریدو در بازی اول  با روش ۴-۴-۲ تیمش را ارنج کرد ولی برای بازی با تراکتور  از سیستم ۴-۳-۳ استفاده کرد.

گاریدو مقابل تراکتور از 3 هافبک استفاده کرد. سینا اسدبیگی هافبک دونده و پرسپولیسی ها برخلاف بازی اول در ترکیب فیکس پرسپولیس حضور داشت و به نظر می رسد گاریدو در بازی با فولاد می خواهد دوباره با همین روش به میدان برود و تیمش را ۴-۳-۳ ارنج کند.

با توجه به محرومیت سروش رفیعی، وحید امیری جای او را در میانه میدان خواهد گرفت و در کنار سینا اسدبیگی و مسعود ریگی، مثلث خط میانی پرسپولیس را در بازی امروز تشکیل خواهند داد. با توجه به جذب میلاد محمدی، امیری دیگر در پست مدافع چپ به میدان نخواهد رفت و در پستی بازی خواهد کرد که در جام جهانی ۲۰۱۸ توسط کیروش و در زمان اسکوچیچ به کار گرفته می شد.

بازگشت امیری به میانه میدان قطعا کارایی آچار فرانسه پرسپولیسی ها را بالاتر خواهد برد و خود وحید هم دوست دارد در این پست به میدان برود. 

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

 صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه