اعتراف پرویز مافیا به آدم ربایی و شکنجه مهاجران

سرکرده باند ربایندگان اتباع تاجیکستانی که در روستای مرزی زهک در شرق کشور بازداشت شده بود، در تحقیقات پلیسی به ربودن مهاجران و شکنجه آنها اعتراف کرد.
تاریخ: 07 شهریور 1403
شناسه: 123542

حادثه 24 - سرکرده باند ربایندگان اتباع تاجیکستانی که در روستای مرزی زهک در شرق کشور بازداشت شده بود، در تحقیقات پلیسی به ربودن مهاجران و شکنجه آنها اعتراف کرد.

پنج عضو این باند که همگی اتباع افغانستان بودند، چهاردهم مرداد امسال چهارتبعه تاجیکستان که با رویای سفر به آمریکا به ایران آمده بودند را در تهران ربوده و۱۰روزشکنجه دادند. با زخمی‌شدن سه نفر از متهمان این باند، آنها بازداشت و گروگان‌ها نجات یافتند. متهمان اعتراف کردند سرکرده باند مجرمی سابقه‌دار و خطرناک معروف به پرویز مافیاست. این در حالی بود که دو تاجر به اداره پلیس تهران آمدند و گفتند چهارسال قبل به منطقه مرزی با افغانستان رفته بودند تا با مرد تاجری که اهل افغانستان بوده قرارداد کاری امضا کنند که از سوی پرویز و همدستانش ربوده شده و بعد از ۲۱ روز حبس با اخاذی ۶۰ هزاردلاری از خانواده‌هایشان آنها را آزاد کردند.سرانجام چند روز پیش پرویز سرکرده فراری در روستای مرزی در زهک شرق کشور بازداشت شد. او دیروز در تحقیقات پلیسی اعتراف کرد و گفت: قاچاقچی انسان هستم. مدتی بود که در اینستاگرام فعالیت می‌کردم و افرادی که سودای رفتن به اروپا و آمریکا را داشتند شناسایی می‌کردم. بعد آنها را به گروگان گرفته و با شکنجه از خانواده‌شان اخاذی می‌کردم.

سرهنگ کارآگاه مرتضی‌ نثاری، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر گفت: تحقیقات از سرکرده باند در حالی ادامه دارد که هنوز درباره ربودن دو مرد ایرانی تاجر و اخاذی از آنها سکوت کرده است.

 آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه