پارتنر جدید آرام جوینده سیاهپوست است

آرام جوینده اخیرا قصد دارد موزیک ویدیوی جدید خود به نام بیبی را منتشر کند . در این ویدیو که بزودی منتشر می شود پارتنر زن سپهر حیدری یک مرد سیاه پوست است که سوژه فضای مجازی شده است.
تاریخ: 02 شهریور 1403
شناسه: 123280

حادثه 24  آرام جوینده اخیرا قصد دارد موزیک ویدیوی جدید خود به نام بیبی را منتشر کند .در این ویدیو که بزودی منتشر می شود پارتنر زن سپهر حیدری یک مرد سیاه پوست است که سوژه فضای مجازی شده است.
روزنو خبرداد: همسر ایشان با نام آرام جوینده این روزها توانسته است در شبکه‌های مجازی مختلفی از جمله اینستاگرام شهرت زیادی پیدا کند. که یکی از دلایل شهرت آن نیز همسر سپهر حیدری بودن است‌.


طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری

این در حالی اتس که پیش از این برخی رسانه ها خبر از طلاق بی سر و صدای سپهر حیدری و آرام جعفری داده بودند.

خبری ورزشی نوشته بود: مدت هاست که انتشار ویدئوهای مستهجن از سوی آرام جوینده همسر سپهر حیدری بازیکن اسبق تیم پرسپولیس تهران خبرساز شده است. محتوای مستهجن این ویدئوها در حدی است که با هیچ نوع از استانداردهای لایف استایل های موجود در میان مادران ایرانی همخوانی ندارد. از سوی دیگر، مدت ها است که هیچ عکس یا فیلم مشترکی از سوی سپهر حیدری و آرام جوینده رسانه ای نشده است و همین موضوع باعث گمانه زنی های جدی درباره طلاق این دو چهره مشهور در فضای شبکه های اجتماعی ایرانی شده است.

 

 آخرین اخبار چهره ها و افراد مشهور را در صفحه چهره ها حادثه 24 بخوانید

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 

 

در همین رابطه