آدم ربایی در آذربایجان شرقی به خاطر اختلاف حساب

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری 2 متهم آدم ربا که به دلیل اختلافات حساب مرتکب این جرم شدند، خبر داد.
تاریخ: 27 مرداد 1403
شناسه: 122945

 حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری 2 متهم آدم ربا که به دلیل اختلافات حساب مرتکب این جرم شدند، خبر داد.

سردار علی محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : شخصی به پلیس آگاهی استان مراجعه و از ربوده شدن یکی از اقوام خود توسط اشخاص ناشناس اعلام شکایت می نماید،لذا با توجه به حساسیت موضوع شناسایی متهمان و رهایی گروگان در دستورکار ویژه کارآگاهان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه شخص ربوده شده با اخذ مبالغی هنگفت توسط متهمان رها شده بود، افزود: جهت روشن شدن زوایای پنهان جرم بزه دیده تحت تحقیقات تخصصی قرار گرفته و پس از تجمیع اطلاعاتی پرونده سرنخ هایی از هویت اصلی متهمان کشف و در نهایت محل اختفاء آنها شناسایی شد.

ارشدترین مقام انتظامی استان تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با جنایی پلیس آگاهی با اخذ مجوز از مرجع قضایی طی عملیات منسجم پلیسی ، 2 متهم اصلی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان تعداد 5 قطعه سکه بهار آزادی و  12 فقره چک ضمانتی بانکی به مبلغ مجموعا 13 میلیارد ریال کشف کردند.

سردار  محمدی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های تکمیلی کارآگاهان ، لب به اعتراف گشوده و اظهار داشتند؛ نقشه ربودن بزه دیده را با انگیزه اختلافات مالی و آشنایی قبلی طراحی و اجرا  کردند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با بیان امنیت و آرامش شهروندان خط قرمر پلیس است،تاکید کرد: متهمان دستگیر شده جهت دادرسی تحویل مرجع قضایی شده و با صدور قرار تامین کیفری متناسب روانه زندان شدند.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان شرقی» را در صفحه حوادث آذربایجان شرقی و حوادث تبریز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه