سرو‌صدای بچه های همسایه با قتل خاتمه یافت

سرو‌صدا و بازی خواهر و برادر خردسال در خانه باعث دعوای برادرشان با جوان همسایه و مرگ او شد‌.
تاریخ: 23 مرداد 1403
شناسه: 122736

حادثه 24 - سرو‌صدا و بازی خواهر و برادر خردسال در خانه باعث دعوای برادرشان با جوان همسایه و مرگ او شد‌.

اویل هفته جاری خانواده‌ای با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی تهران شکایت کردند که پسر ۲۶ ساله‌شان در جریان درگیری با پسر ۲۰ ساله همسایه‌شان فوت کرده و اکنون به اتهام قتل از پسر همسایه و دوستش شکایت دارند. با دستور قضایی، پرونده به اداره دهم پلیس آگاهی تهران ارسال شد‌ و شاکی در تحقیقات گفت‌: خانواده‌ام در طبقه سوم و خانواده رامین در طبقه ‌دوم ساکن هستند. این خانواده علاوه بر این پسر، یک دختر و یک پسر خردسال دارند که همیشه در خانه بازی می‌کنند و دعوا و سرو‌صداهایشان تمامی ندارد‌. بارها بابت این سر‌و‌صدا‌ها به آنها تذکر دادیم که ‌فایده‌ای نداشت. آخر هم پسرم سر همین مزاحمت‌ها با این خانواده درگیر شد و از سوی پسر ۲۰ ساله آنها و دوست او کتک خورد و جان باخت‌.

با دستور بازپرس جنایی تهران‌ دستور بازداشت پسر ۲۰ ساله همسایه‌ به نام رامین و دوستش سهیل صادر و آنها دیروز بازداشت شدند.‌ متهمان برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شدند. رامین در تحقیقات پلیسی گفت‌: خواهر و برادر خردسالی دارم که بیشتر مواقع در خانه بازی و سر‌و‌صدا می‌کردند‌. آن روز بچه‌ها دوباره ‌موقع بازی در خانه سر‌و‌صدا کردند‌. همین باعث اعتراض مقتول شد و به ما تذکر داد. ما از ترس در را باز نمی‌کردیم. محکم به در کوبید تا قفل شکست. من و دوستم بیرون آمدیم. بچه‌ها از ترس در اتاق پنهان شده بودند. او به ما اعتراض کرد و هر چه می‌گفتیم بچه‌اند و توجهی نمی‌کنند، فایده نداشت. مشاجره لفظی‌مان با ‌جوان همسایه بالا گرفت.

متهم ادامه داد: کارمان به زد‌و‌خورد کشیده شد و با دوستم سعی می‌کردیم او را از خانه‌مان بیرون کنیم تا شاید دعوا پایان گیرد که بی‌فایده بود‌. نفهمیدم چطور با لیوان‌ به سر و بدنش ضربه زدم که لیوان شکست‌. او حالش بد بود و به خانه‌شان رفت. ما نیز قفل را درست کرده و به خانه بازگشتیم. ساعاتی بعد ‌از طریق همسایه‌ها فهمیدیم او مرده است.  دوست این جوان هم گفته‌های او را تایید کرد و گفت فکر نمی‌کرده این دعوا باعث مرگ آن جوان شود‌.  محسن اختیاری، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت‌:‌ با اعتراف این دو متهم، تحقیقات از آن کسی که بازداشت است، ادامه دارد‌.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه