گذشت خانواده ایی از خون فرزندشان در قزوین

معاون اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب مرکز قزوین از رهایی محکوم به قصاص در روز اجرای حکم در زندان مرکزی چوبیندر خبر داد.
تاریخ: 23 مرداد 1403
شناسه: 122722

 حادثه 24 - معاون اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب مرکز قزوین از رهایی محکوم به قصاص در روز اجرای حکم در زندان مرکزی چوبیندر خبر داد.

به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام علی عرب محمدی روز سه شنبه اظهار کرد: بعد از وقوع درگیری در سال ۹۸ یکی از طرفین در قزوین به دلیل شدت ضربات وارده جان خود را از دست داده و متهم نیز با دستور قضایی دستگیر و روانه زندان شد.

وی ادامه داد: متهم ۲ سال گذشته بعد از رسیدگی به پرونده این درگیری به قصاص محکوم شده و پرونده جهت اجرا به شعبه اجرای احکام کیفری ۲ قزوین ارسال شد.

حجت الاسلام عرب محمدی بیان کرد: علی رغم تلاش های صورت گرفته خانواده مقتول تمایلی به گذشت نداشته و قرار شد تا حکم قصاص نفس طبق رای صادره و تایید دیوان عالی کشور، در روز جاری اجرا شود.

معاون اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: با یاری خداوند متعال و تلاشی که همراه با دادیار شعبه و رییس زندان داشتیم بعد از نشست چندین ساعته، خانواده مقتول رضایت خود را از قصاص ابراز کرده و قاتل در روز اجرای حکم با رهایی از قصاص به زندگی بازگشت.

آخرین اخبار «حوادث قزوین» را در صفحه حوادث قزوین حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه