بدشانس‌ترین استقلالی دوباره بازگشت!

خاقانی که از او به عنوان استقلابی بدشانس یاد می کنند دوباره با پیراهن سبز به میدان رفت . هافبک سابق استقلال در جریان بازی دوستانه با چادرملو برای ذوب‌آهن بار دیگر به میدان رفت.
تاریخ: 15 مرداد 1403
شناسه: 122229

حادثه 24 - خاقانی که از او به عنوان استقلابی بدشانس یاد می کنند دوباره با پیراهن سبز به میدان رفت . هافبک سابق استقلال در جریان بازی دوستانه با چادرملو برای ذوب‌آهن بار دیگر به میدان رفت.

سبحان خاقانی هافبک ذوب‌آهن که اوایل فصل گذشته لیگ برتر رباط صلیبی پاره کرد و مدت زیادی دور از میادین بود، این روزها به تمرینات سبزپوشان اصفهانی برگشته و کارش را دنبال می‌کند.

این هافبک هجومی 25 ساله با آمادگی بالا از روز اول تمرینات ذوب‌آهن برای فصل جدید کنار سایر شاگردان محمد ربیعی کارش را شروع کرده و آماده حضور در لیگ بیست‌وچهارم می‌شود.

خاقانی بعد از انجام تمرینات روزهای گذشته با ذوب‌آهن، روز گذشته در جریان بازی دوستانه این تیم مقابل چادرملو اردکان نیز به میدان رفت تا مشخص شود مصدومیتش به طور کامل برطرف شده و برای حضور در لیگ برتر کار می‌کند.

هافبک سابق استقلالی‌ها حالا برای پایان دادن به بدشانسی‌های چند فصل گذشته انگیزه زیادی دارد؛ خاقانی یکی از بازیکنانی است که محمد ربیعی حساب ویژه‌ای روی او در فصل جدید باز کرده و همین مسئله از نظر روحی و روانی کمک زیادی به این بازیکن می‌کند.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 
در همین رابطه