2 کشته در سقوط پراید به دره در زنجان

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تصادف و واژگونی پراید و در نهایت سقوط آن به دره، به فوت ۲ نفر از سرنشینان آن منجر شد.
تاریخ: 12 مرداد 1403
شناسه: 122067

حادثه 24 - رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تصادف و واژگونی پراید و در نهایت سقوط آن به دره، به فوت ۲ نفر از سرنشینان آن منجر شد.

داریوش تقیلو روز جمعه افزود: پس از دریافت این گزارش آمبولانس های از پایگاه های اورژانس قره بلاغ و مروارید، به روستای پرنگین مرز بین طارم، قزوین و زنجان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: متاسفانه با وجود امداد رسانی انجام گرفته ۲ سرنشین این خودرو یک خانم و یک نفر آقا به دلیل شدت جراحات فوت شدند و ماموریت نیز به دلیل صعب العبور بودن مسیر ۶ ساعت به طول انجامید.

این مسوول به حادثه دیگر اشاره کرد و گفت: ظهر امروز تصادف ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و ۲۰۶ نیز در جاده روستای اسفجین به حاج آرش به اورژانس ۱۱۵ استان گزارش شد.

وی اظهار داشت: بلافاصله چهار کد آمبولانس شامل کدهای اسفناج، درلیک، زنجانرود و خیام به محل اعزام شدند.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: عوامل اورژانس استان هفت مصدوم حادثه را پس از اقدامات اولیه جهت اقدام درمانی تکمیلی به بیمارستان موسوی زنجان انتقال دادند.

تقیلو خاطرنشان کرد: اورژانس استان ۱۰۷ دستگاه آمبولانس دارد که در ماموریت‌ها به کارگیری می‌شود.

آخرین اخبار «حوادث زنجان» را در صفحه حوادث زنجان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه