پادشاه عربستان برای پزشکیان چه نوشت؟

بر اساس بیانیه منتشر شده توسط وزارت امور خارجه عربستان سعودی، منصور بن عبدالعزیز، معاون پادشاه عربستان روز گذشته به‌منظور حضور در مراسم تحلیف پزشکیان به تهران رفت.
تاریخ: 12 مرداد 1403
شناسه: 122061

 حادثه 24-  بر اساس بیانیه منتشر شده توسط وزارت امور خارجه عربستان سعودی، منصور بن عبدالعزیز، معاون پادشاه عربستان روز گذشته به‌منظور حضور در مراسم تحلیف پزشکیان به تهران رفت.
پادشاه عربستان سعودی به رئیس‌جمهور ایران نامه‌ای درباره مناسبات دو کشور ارسال کرد.

سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی به مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور ایران نامه‌ای درباره مناسبات دو کشور ارسال کرد.

بر اساس بیانیه منتشر شده توسط وزارت امور خارجه عربستان سعودی، منصور بن عبدالعزیز، معاون پادشاه عربستان روز گذشته به‌منظور حضور در مراسم تحلیف پزشکیان به تهران رفت.

وی در دیدار با پزشکیان نامه پادشاه عربستان را به او تحویل داده، سلام سلمان بن عبدالعزیز و محمد بن سلمان را به رئیس‌جمهور ایران رسانده و گفت که برای دولت و مردم این کشور آرزوی پیشرفت بیشتر و رفاه کرده‌اند.

خبرگزاری عربستان سعودی SPA اعلام کرد: سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان پیامی را به مسعود پزشکیان رئیس جمهور جدید ایران در رابطه با روابط دوجانبه بین دو کشور ارسال کرد.

شاهزاده منصور بن متب بن عبدالعزیز، وزیر کشور، عضو شورای وزیران و مشاور ملک سلمان در مراسم استقبال پزشکیان از وی در تهران، این پیام را به پزشکیان ابلاغ کرد.

شاهزاده منصور سلام ملک سلمان و ولیعهد محمد بن سلمان را به رئیس جمهور ایران و آرزوی پیشرفت و رفاه بیشتر دولت و ملت ایران را ابلاغ کرد.

در بخشی از پیام ملک سلمان آمده است: «خرسندیم تبریک صمیمانه جناب عالی و آرزوی موفقیت و بهروزی را برای جنابعالی ارسال کنیم. پادشاه عربستان آرزوی خود را برای ادامه توسعه روابط بین دو کشور و ملت برادر و ادامه هماهنگی و مشورت به منظور ارتقای امنیت و صلح منطقه‌ای و بین المللی ابراز کرد. وی برای رئیس جمهور جدید ایران آرزوی سلامتی و شادکامی و برای ملت برادر جمهوری اسلامی ایران پیشرفت و بهروزی بیشتر آرزو کرد.»

 

جزئیاتی از نامه پادشاه عربستان به مسعود پزشکیان

آخرین اخبار «حقوقی و قضایی» را در صفحه حقوقی و قضایی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

در همین رابطه